خبر مهم:

کد مطلب: ۳۹۷۶۴۸

ارزیابی تازه‌ترین عملکرد بانک پاسارگاد

درآمدزایی منفی یک بانک خصوصی!

درآمدزایی منفی یک بانک خصوصی!

میزان درآمد بانک پاسارگاد در مرداد ماه از محل وام‌های پرداختی، حدود 256 میلیارد تومان کمتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران داده است. بانک پاسارگاد در مرداد ماه امسال حدود هزار میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر از محل وام‌های اعطایی 802 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

بانک پاسارگاد تازه‌ترین کارنامه عملکرد خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک پاسارگاد که با نماد بورسی «وپاسار» در بازار سرمایه نیز در حال فعالیت بوده، گزارش عملکرد مرداد ماه سال جاری را بر روی سایت کدال قرار داد.

بانک پاسارگاد در مرداد ماه سال جاری 7.7 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. با تسویه 5.3 هزار میلیارد تومان از وام‌ها و اعطای وام‌های جدید، مانده تسهیلات این بانک در پایان مرداد ماه امسال به بیش از 95 هزار میلیارد رسید.

از میزان وام‌های پرداختی بانک پاسارگاد،0.2 واحد درصد آن معادل 18 میلیارد تومان مربوط به وام‌های قرض‌الحسنه بوده است.

بانک پاسارگاد بانک معادل 96 درصد سپرده‌ها را به صورت وام پرداخت کرده است. بانک دی تنها ۳۷ درصد از سپرده‌های خود را به پرداخت وام اختصاص می‌دهد.

همچنین بانک پاسارگاد در مرداد ماه امسال بیشتر از آنکه شاهد خروج سپرده باشد، سپرده جذب کرده است.

pasargad

طی دوره مذکور بانک پاسارگاد در حالی که موفق شده 163 هزار میلیارد تومان سپرده جذب کند، حدود 160 هزار میلیارد تومان سپرده از دست داده است. در مجموع مانده سپرده‌های بانکی بانک پاسارگاد در پایان مرداد ماه امسال به 98 هزار میلیارد تومان رسیده است.

میزان درآمد بانک پاسارگاد در مرداد ماه از محل وام‌های پرداختی، حدود 256 میلیارد تومان کمتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران داده است.

بانک پاسارگاد در مرداد ماه امسال حدود هزار میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر از محل وام‌های اعطایی 802 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

بانک پاسارگاد طی پنج ماه اخیر حدود 580 میلیارد تومان درآمد از محل مازاد سود پرداختی و دریافتی کسب کرده، که نشان‌دهنده میانگین درآمد ماهانه 100 میلیارد تومانی این بانک است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.