کد مطلب: ۳۳۴۴۶۸

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت خانه در زمستان چه خواهد شد؟

قیمت خانه در زمستان چه خواهد شد؟

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران می‌گوید: زمستان سال 97 هم خبری از ارزان شدن قیمت خانه نیست. امیدواریم در زمستان سال جاری بتوانیم با اقداماتی که از سوی تصمیم‌سازان درنظر گرفته می‌شود قیمت‌ها را تثبیت بخشیم و در آینده نیز به ثبات قیمت‌ها دست یابیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران درباره این پرسش که قیمت مسکن در زمستان چه روندی ر طی خواهد کرد؟ به تجارت‌نیوز گفت: در طول 27 سال اخیر قیمت مسکن هیچگاه روند کاهشی نداشته است. بنابراین نمی‌توان با سخنان عامیانه وعده ارزان شدن قیمت مسکن را داد. طی چند دهه اخیر قیمت ملک هرگز روند کاهشی نداشته بلکه قیمت واقعی تثبیت شده است.

مصطفی‌قلی خسروی اظهار کرد: امیدواریم در زمستان سال 97 بتوانیم با اقداماتی که از سوی تصمیم‌سازان درنظر گرفته می‌شود قیمت‌ها را تثبیت بخشیم و در آینده نیز به ثبات قیمت‌ها دست یابیم.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت مسکن روند عادی را می‌پیماید، تصریح کرد: سال 91 به یک باره قیمت دلار سه برابر شد اما به مرور زمان قیمت‌ها روند عادی را به خود گرفت. اینکه با برخی گفتگوها بگوییم قیمت خانه ارزان خواهد شد، این موضوع‌ها عوام فریبی است. مگر آنکه عوامل غیرمترقبه‌ای رخ دهد تا قیمت خانه ارزان شود.

خسروی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند با زلزله قیمت‌ها روند نزولی به خود می‌گیرد هم باید بگویم زلزله در قیمت خانه اثری ندارد. افزایش قیمت‌ها برای مردم عادی شده و بنابراین نباید به اظهارنظرهای غیرکارشناسانه بپردازیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اخه ادم خود من سال هشتادو هفت مصاحبه ازت دارم گفتی چهل درصد خانه ارزان شد و بیشتر هم ارزان خواهد شد.قطعا کسایی که تو کار مسکن هستند سال هشتادو هفت خوب یادشون میاد حالا چطوری میگی تا حالا کاهشی نشده.همچین کاهشی بشه که نصف املاکی ها تعطیل کنند.[…]

  • فرناز

    به نظر من انشاالله که ارزان نشه چون من توگرونی خونه خریدم