کد مطلب: ۴۱۵۸۱۹

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۹/۱۹

بازار خودرو در روزهای پرنوسان دلار / کدام خودروها بیشتر گران شدند؟ +جدول

بازار خودرو در روزهای پرنوسان دلار / کدام خودروها بیشتر گران شدند؟ +جدول

در روزهایی که قیمت دلار در بازار به کانال ۱۳ هزار تومان وارد شده، قیمت انواع خودرو در بازار هم همزمان دچار نوسان شده است. بررسی اولین لیست قیمتی سه‌شنبه نشان می‌دهد بیشترین نوسان یک روزه مربوط به پژو پارس دوگانه‌سوز است که سه میلیون تومان گران شده.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز سه‌شنبه 19 آذر ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از 10 و 30 دقیقه صبح امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

در روزهایی که قیمت دلار در بازار به کانال ۱۳ هزار تومان وارد شده، قیمت انواع خودرو در بازار هم همزمان دچار نوسان شده است. بررسی اولین لیست قیمتی سه‌شنبه نشان می‌دهد بیشترین نوسان یک روزه مربوط به پژو پارس دوگانه‌سوز است که سه میلیون تومان گران شده است. پس از آن، سمند EF7 دوگانه‌سوز و پژو 405 دوگانه‌سوز دو میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

علاوه بر این، قیمت سمند سورن و پژو 207 دنده‌ای (بدون رینگ) نیز نسبت به دیروز به ترتیب یک میلیون و 200 هزار و یک میلیون 500 هزار تومان کاهش یافته‌اند.

Screenshot 13

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱

Screenshot 14

قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲

Screenshot 15

قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به داد مردم برسید نزارید ی عده از آب گل آلود ماهی بگیرن با دلال و شرکت های خودرو ساز برخورد شدید و بازدارنده داشته باشید لطفا بجای حرف زدن عمل کنید

  • رضا

    تولید و صنعت ضعیف و اقتصاد در رکود اما تورم و گرانی
    و بیکاری با تلاش شما اقایان رکوردار است!!!