کد مطلب: ۵۰۴۲۲۶

قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۵ دی چقدر بود؟

خبری از ریزش قیمت دلار نیست!

خبری از ریزش قیمت دلار نیست!

قیمت دلار تا پیش از امروز، دوشنبه ۱۵ دی ماه چقدر بوده و چرا برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، قیمت دلار روندی نزولی آن هم با سرعت بالا را به خود نمی‌گیرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار تا پیش از امروز، دوشنبه ۱۵ دی ماه چقدر بوده و چرا برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، قیمت دلار روندی نزولی آن هم با سرعت بالا را به خود نمی‌گیرد؟

دلار به زیر ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان نرفت تا خبری از ریزش قیمت ها در بازار ارز نباشد. به گفته برخی فعالان، ماندن حواله درهم بالای سطح ۷ هزار و ۱۰۰ تومانی یکی از مهم ترین عواملی بود که موجب شد، اسکناس آمریکایی به کاهش خود ادامه ندهد.

اقتصادنیوز با این مقدمه در ادامه نوشته است: بازارساز در روز یک شنبه توجهی به تحرکات بازیگران افزایشی بازار ارز نشان نداد و قیمت فروش دلار خود را پایین آورد. بعدازظهر یک شنبه قیمت فروش دلار بر تابلوی صرافی های بانکی ۲۵هزار و ۵۷۰ تومان بود که کاهشی ۵۰ تومانی را نسبت به روز شنبه نشان می‌داد.

برخی تحلیل گران هشدار می دهند، در صورتی که رفتار متناقض بازار آزاد و صرافی های بانکی ادامه پیدا کند، می تواند زمینه ساز ورود دوباره تقاضای آربیتراژی به بازار شود. در روزهای قبل فاصله قیمتی بین بازار آزاد و صرافی های بانکی به اندازه ای اندک بود که هیچ سودی برای ورود تقاضای آربیتراژی وجود نداشت. البته، برخی از کارشناسان هم باور دارند، بازارساز با پایین آوردن قیمت فروش دلار خود قصد داشت به بازار این سیگنال را انتقال دهد که به دنبال کاهش قیمت هاست؛ اخطاری که حداقل در روز یک شنبه جدی گرفته نشد.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جان مینارد کینز میگه که بازارها ممکنه مدت زمان زیادی غیر منطقی بمونن. ( بیشتر از آنچه شما قادر به پرداخت بدهی هاتون باشید). بالاخره باید به قیمت تعادلیش برگرده.

  • ناشناس

    خداکریمه