کد مطلب: ۵۸۴۱۶۸

سیگنال جدید مذاکرات برای قیمت دلار

سیگنال جدید مذاکرات برای قیمت دلار

درحالی که قیمت دلار وارد کانال ۲۸ هزار تومان شده و انتظارات فعالان این بازار این است که این روند فعلا متوقف نشود اما سیگنال جدیدی درباره مذاکرات منتشر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، درحالی که قیمت دلار وارد کانال ۲۸ هزار تومان شده و انتظارات فعالان این بازار این است که این روند فعلا متوقف نشود اما سیگنال جدیدی درباره مذاکرات منتشر شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در تازه‌ترین اظهارنظر درباره برجام گفت: حتما ایران در حال بررسی چگونگی ادامه مذاکرات است. همزمان مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ابراز امیدواری برای ازسرگیری هرچه سریع‌تر مذاکرات وین، گفت می‌داند که ایران نیز برای بازگشت به گفت‌وگوهای احیای توافق هسته‌ای آماده است. با این حال وزیر خارجه آمریکا در واکنش ابراز کرده که توپ در زمین ایران است.

آن طور که دنیای اقتصاد نوشته، در همین ارتباط، سعید خطیب‌زاده سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه که در چارچوب همایش جهانی «نرماندی برای صلح» به پاریس سفر کرده است، در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه لوموند درباره چشم‌انداز مذاکرات هسته‌ای و اینکه وزیر خارجه ایران در نیویورک اعلام داشته مذاکرات به‌زودی از سرگرفته خواهد شد، گفت: آنچه وزیر خارجه ایران در نیویورک اعلام داشت همان چیزی است که از اول روی کار آمدن دولت جدید گفته شد و شنیده شده است، این جواب دو مولفه دارد یکی اینکه حتما ایران در حال بررسی چگونگی ادامه مذاکرات است که این مرحله از جواب به نتیجه رسیده یعنی اینکه مذاکرات حتما انجام خواهد شد و فاز دوم این است که با دقت گفت‌وگوهای انجام شده با دولت جدید مرور بشود تا ابعاد ‌و جزئیات آن روشن شود تا به‌طور فعال و موثر وارد گفت‌وگوها بشویم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر تا حالا متوجه نشدی مشکل ما نه دلاره، نه یورو و ن یووان و اگر متوجه نشدی مشکل ما تعویض رییس جمهور و دولت‌ها نیست! ! از این به بعد هم متوجه نخواهی شد!! شما با ریال و تومن وپاپاسی معامله کن!!!

  • ناشناس

    اول ببین با پول ایران چی میشه خرید کدوم کشور پول ما رو قبول داره

  • ناشناس

    مگه میشه برخلاف جریان رود حرکت کنی

  • ناشناس

    مگه کلید حل مشکلات تو داخل نبود حالا چی شده هی اخبار خارج رو دلار اثر می‌گذاره نکنه اینم تقصیر روحانیه

  • ناشناس

    شما دلواپسان که خیلی روپاهای قلم شده ایران ایستاده بودید پس چی شد برجام اه اه زهرمار حالا شدبه به

    • ناشناس

      ???????