کد مطلب: ۵۹۵۱۶۱

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ آبان

افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / طلا و سکه وارد کانال جدید شدند

افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه / طلا و سکه وارد کانال جدید شدند

اونس جهانی در بازار امروز در به ۱۸۲۱ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار امروز اونس جهانی طلا در بالاترین نرخ به ۱۸۲۱ دلار و و در کم‌ترین نرخ به ۱۸۱۳ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان رسید.

قیمت سکه با توجه به افزایش‌های چند روز گذشته در سایت اتحادیه طلا به مرز ۱۲ میلیون تومان رسید. همچنین در بازار آزاد امروز در حدود قیمت ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

55 7

رشد اونس طلا به بالاترین رقم در دو ماه گذشته

در حالی که عقب نشینی دلار سبب تقویت اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز افزایش داشت و به بالاترین رقم دو ماه گذشته رسید.

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۰۷ درصد افزایش به ۱۸۱۹ دلار و ۶۴ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر هم با ۰٫۲۳ درصد افزایش به ۱۸۲۱ دلار رسید.

بر اساس این گزارش، به رغم انتشار گزارشی مثبت از بازار کار آمریکا که نشان می دهد فعالیت های اقتصادی در این کشور در سه ماهه پایانی سال شتاب خوبی گرفته است، قیمت طلا روز جمعه تا ۱٫۵ درصد رشد داشت.

استر جورج رئیس فدرال رزرو کانزاس روز جمعه گفت: «شکی نیست» که وضعیت بازار کار آمریکا بهبود یافته است. وی اضافه کرد، وی برای ارزیابی اینکه اقتصاد آمریکا تا چه اندازه به هدف گذاری فدرال رزرو یعنی اشتغال کامل نزدیک شده است، میزان دستمزدها و انتظارات تورمی را به دقت بررسی می کند.

شاخص ارزش دلار روز دوشنبه تا حدود زیادی ثابت بود، اما روز جمعه شاهد افت ۰٫۴ درصدی بود و از بالاترین رقم بیش از یک سال اخیر فاصله گرفت. همین عقب نشینی کافی بود تا اشتها برای سرمایه گذاری در بازار طلا در میان خریدارانی که از ارزهای دیگر استفاده می کنند افزایش یابد.

کنگره آمریکا طرح یک تریلیون دلاری نوسازی زیرساخت های این کشورها را که هدف آن بازسازی فرودگاه ها، جاده ها و پل هاست تصویب کرد.

صورت مذاکرات سیاست گذاران بانک مرکزی ژاپن در ماه اکتبر نشان می دهد، مدیران این بانک معتقدند با توجه به افزایش جزئی نرخ تورم و رشد کم دستمزد ها سیاست پولی انبساطی همچنان باید ادامه یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دردو‌بر اقتصاد مستحکم ایران

  • ناشناس

    من یک گوشی خریدم به سختی پولش را جمع کرده بودم بعد از خرید من بلافاصله قیمتش اومد پایین خیلی غصه خوردم نمیبخشم طلا میخری یک و نیم فرداش سقوط میکنه
    بورس سقوط میکنه

  • محمد

    سلام عزیزانم
    پارسال پول رهن خانه ام دادم طلا به خاطر حفظ ارزش پولم طلا خریدم.
    هر گرم طلا خریدم ۱۳۸۰۰۰۰هزار تاامسال
    به نرخ اصلی خودش هم نرسیده است.با تشکر از تجارت نیوز.

    • ناشناس

      نگران نباش اولش این جوری هست ولی انشالا به امید خدا تا سال آینده خوب میشه من تجربه اش را داشتم ،درست مثل شما همین اتفاق برام پیش اومد ولی بعد دو سه سال خوب شد توکل به خدا داشته باش