کد مطلب: ۵۲۰۴۵۶

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۱۹ اسفند چقدر بود؟

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۱۹ اسفند چقدر بود؟

دیروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز دوشنبه ۱۰‌ میلیون و ‌۵۱۰‌ هزار تومان معامله شد. آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۱۹ اسفند ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۸ اسفند با ۱۶,۱۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: قیمت طلا از ابتدای سال میلادی با نوسانات کاهشی مواجه شده است. اونس طلا در حال‌حاضر در پایین‌ترین سطح چند ماهه خود قرار گرفته و در حال ادامه‌دادن به روند کاهشی خود است. اونس طلا در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی در حدود ۱۹۳۰ دلار قیمت داشت که تا اکنون بیش از ۲۰۰ دلار کاهش را تجربه کرده و چندین مرتبه به زیر کانال ۱۷۰۰ دلار سقوط کرده است.

هر اونس روز دوشنبه (ساعت ۲۰ به‌وقت تهران) با ۱۸دلار درصد افت به محدوده ۱۶۸۲ دلار نزول کرد. با این وجود کارشناسان انتظار دارند که هنگامی که بازده خزانه‌داری تا ۷۵/ ۱درصد رشد کند بانک فدرال آمریکا به موضوع ورود کرده و باعث کاهش بازده شود. همچنین تصویب بسته محرک مالی بایدن نیز می‌تواند ارزش دلار آمریکا را کاهش دهد که باعث بهبود شرایط فعلی طلا خواهد شد.

صعود به میانه‌های کانال ۱۰ میلیونی

در روز‌های گذشته سکه و طلا کاهش قابل‌توجهی را شاهد بودند و قیمت سکه حتی تا زیر ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز کاهش یافت؛ اما به‌نظر می‌رسد که روند صعودی قیمت‌ها برای بار دیگر آغاز شده‌است.

با تصویب بسته حمایتی بایدن اونس‌طلا در معاملات دوشنبه مثبت بازگشایی شد و دلار نیز افزایش خوبی داشت، سکه نیز با مثبت‌بودن دو بازار موثر روند افزایشی خود را ادامه داد‌ و در نهایت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز دوشنبه ۱۰‌ میلیون و ‌۵۱۰‌ هزار تومان معامله شد که افزایش ۶۰ هزار تومانی را در مقایسه با روز کاری قبل نشان می‌دهد.

در حال‌حاضر قیمت طلا و سکه تا حد بسیار زیادی به دلار وابسته است چراکه اونس تاثیرات خود را گذاشته و اکنون سکه در حال حرکت همراه با نوسانات دلار است.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.