کد مطلب: ۷۴۷۷۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲۱ دی ۱۴۰۱ / نوسانات محدود دلار

قیمت طلا و سکه امروز 21 دی 1401 / نوسانات محدود دلار

قیمت سکه امروز مجددا وارد کانال 21 میلیون تومان شد. قیمت این فلز ارزشمند همراستا با با کاهش قیمت دلار، از کانال 22 میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و حالا در مرز کانال 20 و 21 میلیون تومانی در نوسان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سکه امامی امروز 21 دی 1401 نسبت به نرخ شروع بازار در مسیری افزایشی قرار گرفته است. قیمت طلا (18عیار) نیز نسبت به نرخ شروع بازار افزایشی بوده و در لحظه تنظیم این گزارش قیمت هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 888 هزار تومان است.

قیمت طلا و سکه امروز 21 دی 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون 21 میلیون تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار مسیری افزایشی را طی کرده است. حباب این نوع سکه در این لحظه دو میلیون و 886 هزار تومان است و قیمت روز گذشته این فلز ارزشمند 20 میلیون و 899 هزار تومان بوده است.

قیمت سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی نیز اکنون در لحظه تنظیم این گزارش به 19 میلیون و 801 هزار تومان قیمت دارد. حباب این نوع فلز ارزشمند یک میلیون و 679 هزار تومان برآورد می‌شود که نسبت به قیمت قبلی آن کاهش داشته است.

آخرین نرخ روز گذشته سکه بهار آزادی، 19 میلیون و 803 هزار تومان ثبت شده است. این نوع سکه نسبت آخرین نرخ روز گذشته تقریبا تغییری نداشته است.

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه در حال حاضر 12 میلیون و 80 هزار تومان است و نسبت به نرخ روز گذشته روندی کاهشی را تجربه کرده است. حباب این سکه سه میلیون و 26 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه اکنون هشت میلیون و 150 هزار تومان تعیین شده و از روز گذشته به این سو مسیری افزایشی را طی کرده است. حباب این نوع سکه نیز سه میلیون و 621 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز چهار میلیون و 450 هزار تومان برآورد می‌شود. حباب این سکه نیز دو میلیون و 220 هزار تومان است و نسبت به روز گذشته روندی کاهشی را پیموده است.

سکه که در هفته‌های گذشته تا 22 میلیون تومان نیز پیشروی کرده بود، با تغییر رئیس بانک مرکزی و کاهش قیمت دلار کاهش پیدا کرده و این روزها بین کانال 20 و 21 میلیون تومانی در نوسان است.

حباب قیمت انواع سکه نیز در چند روز گذشته روندی کاهشی را طی کرده است و این ممکن است نشان‌دهنده کاهش خریدهای هیجانی در جامعه باشد.

اگر قیمت دلار در هفته‌های پیش رو دوباره به کانال‌های بالاتر وارد شود ممکن است قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز مجددا روندی صعودی و هیجانی را در پیش بگیرند.

آخرین پیش‌بینی‌ها را در صفحه پیش بینی قیمت طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.