کد مطلب: ۴۰۴۶۱۱

قیمت هر گرم طلا به ۴۰۸۳۷۳ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۱۸

قیمت هر گرم طلا به 408373 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/7/18

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به رشد محدود بهای جهانی فلز گرانبها و ثبات نرخ ارز تعیین شد و بر این اساس قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 408 هزار و 373 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز پنج‎شنبه تحت تاثیر ناامیدی‌ها نسبت به مذاکرات چین و آمریکا روند صعودی خود را حفظ کرد و به بالاترین سطح خود در یک هفته اخیر رسید اما بار دیگر به 1509 دلار در هر اونس کاهش یافت.

براساس گزارش رویترز، کاهش امیدواری ها درباره پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین موجب شده است تا شاخص سهام در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو شده و این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا شود.

شاخص سهام آسیا نیز با افت 0.1 درصدی روبرو شده است. یک نشریه چینی فاش کرده است که مذاکرات آمریکا و چین طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در واشنگتن برای حل و فصل اختلافات تجاری، هیچ پیشرفتی نداشته و هیئت چینی روز پنجشنبه خاک آمریکا را ترک می‌کند.

در آستانه مذاکرات تجاری، دولت آمریکا برخی از استارتاپ‌های هوش مصنوعی چین را به فهرست سیاه و تحریم خود اضافه کرده است.

آمریکا قصد دارد از 15 اکتبر تعرفه واردات کالاهای چینی به ارزش 250 میلیارد دلار را از 25 به 30 درصد افزایش دهد.

جنگ تجاری 15 ماهه بین دو کشور به ضرر اعتماد تجاری بوده و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و تجاری را به شدت کاهش داده است.

تازه ترین متن منتشر شده از مذاکرات مقام‌های ارشد فدرال رزرو آمریکا نشان می‌دهد که سیاستگذاران پولی ایالات متحده درباره مسیر آتی سیاست‌های پولی اختلاف نظر اساسی دارند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ تا ساعت 18، 11,402 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11300 تومان و 11400 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,594 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4614 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12500 تومان و 12600 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 16:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 995 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و پنج هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت سکه تمام طرح قدیم نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 408 هزار و 373 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 40 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 240 هزار تومان و 850 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.