کد مطلب: ۴۰۵۶۴۲

قیمت سکه تمام بهار به ۳۹۵۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۲۴

قیمت سکه تمام بهار به 3950000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/7/24

قیمت طلا و سکه امروز با توجه به افت نسبی نرخ جهانی فلز گرانبها و رشد نسبی بهای ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه تمام بهار آزادی به سه میلیون و 950 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز چهارشنبه تحت تاثیر خوش بینی‌ها نسبت به نتیجه مذاکرات برگزیت، با رشد نسبی مواجه شد و به 1484 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته استفن اینس، استراتژیست اکسی تریدر، ابهاماتی وجود دارد زیرا اتفاقات زیادی پیرامون بریگزیت روی می‌دهد؛ به عنوان مثال اگر مذاکره‌کنندگان اتحادیه اروپا و انگلیس درباره شرایط خروج انگلیس از این بلوک توافق کنند، این توافق همچنان باید در پارلمان مورد بررسی قرار گیرد.

اما امضای یک توافق بریگزیت، بازده دارایی‌های سودده را بالا خواهد برد و این موضوع برای قیمت طلا در کوتاه مدت منفی خواهد بود.

بازارها منتظر نتایج مذاکرات بریگزیت هستند و مقامات حاضر در مذاکرات اظهار کرده‌اند که اختلاف نظرات بر سر جدایی انگلیس به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، قیمت طلا همچنین از جدال لفظی آمریکا و چین بر سر هنگ کنگ حمایت شد. به گفته بنجامین لو، تحلیلگر شرکت فیلیپ فیوچرز، تاکنون مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین به خوبی پیش رفته است اما اگر این روند معکوس شود، طلا ممکن است به قیمت بالاتری صعود کرد. این فلز ارزشمند همچنان در محدوده بین ۱۴۷۴ تا ۱۵۱۰ دلار مانده است.

در این بین، بازارهای سهام آسیا به سطح بالاتری صعود کردند و شاخص MSCI بازارهای آسیا اقیانوسیه بجز ژاپن ۰.۴ درصد رشد کرد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ تا ساعت 18، 11,402 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11300 تومان و 11400 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,600 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4632 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12500 تومان و 12600 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18:15، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 950 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 965 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت سکه تمام طرح قدیم نسبت به دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 403 هزار و 987 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 20 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 220 هزار تومان و 810 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مزخرفه