خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۷۱۰۲

قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو برای تیر ۱۴۰۰

قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو برای تیر ۱۴۰۰

ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را برای تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران خودرو با شروع هر ماه قیمت محصولات را روی خروجی سایت این شرکت قرار می‌دهد که این قیمت‌ها برای ماه تیر ۱۴۰۰ نیز اعلام شد. روندی که به گفته مسئولین این شرکت در راستای شفاف سازی صورت می گیرد.

این شرکت در تیرماه نیز این روند را تکرار کرد و قیمت‌های جدید محصولات این شرکت را منتشر کرد. ۷ گروهی که قیمت آنها از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده شامل «پژو ۴۰۵»، «پژو ۲۰۶»، «پژو پارس»، «سمند»، «رانا»، «دنا» و «پژو ۲۰۷» می‌‌شود که با در نظر گرفتن مجموع زیرگروه آنها می‌توان گفت ایران خودرو برای تیرماه قیمت ۲۱ محصول این شرکت را اعلام کرده است.

براساس ارزیابی جدول قیمتی ایران خودرو عنوان ارزان‌ترین محصول ایران خودرو در تیرماه به پژو ۴۰۵ ال ایکس اختصاص یافت و دنا پلاس توربوشارژ نیز گران ترین محصول این شرکت شد.

ایران خودرو تیر

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بی نظری

    نظری ندارم مگه تو ایران میشه نظری هم داد

  • ناشناس بیچاره

    سلام لطفا با شورای رقابت دزد که جیبشون سوراخ ودستشون تو یک کاسه آبگوشت هست به قول معروف دیزی سنگی گلدی گنبد خبر بدید که جلسه فوری بگذاره که دو شرکت ضرر وزیان کرده قیمت پرو پارس ۴۰۰میلیون کن سمند خودروی ملی ۳۰۰ملیون وپراید ۲۰۰میلیون که بعدش اعلام ورشکستگی کنند چرا چون اموال بیت مال مردم دوباره بدن به این افراد تا دوتا شرکت راه بیفته عجب فکری داره شورای رقابت دزد خبر خبر شورای رقابت دزد کسی نیست بهتون بگه بازرسی کل کشور کجاست بابا جیبشون سوراخ دستشون تو کاسه آبگوشت گلدی

  • ناشناس

    بابا نه خبر دی بسد

  • سهیل

    میخوام بدونم ایرانی ک موشک بالستیک هوا میکنه نمیتونه ی خودرویی بسازه همپای شرکت کیا؟؟؟؟بابا یکی نیست ک بیاد این دو تا شرکت و بگیره و شخصیش کنه شاید دل بسوزونه برا ملت
    قیمت و بیاره پایین