خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۹۴۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند تغییرات مسکن در امسال / قیمت خانه در دوره جهش معاملات چه تغییری کرد؟

روند تغییرات مسکن در امسال / قیمت خانه در دوره جهش معاملات چه تغییری کرد؟

در میان مناطق ۲۲گانه تهران، بیشترین افزایش قیمت مسکن در آذر ماه سال جاری مربوط به منطقه یک تهران بوده، به طوری که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در این منطقه با رشد 23.4 درصدی از 24 میلیون و 480 هزار تومان در آبان ماه به بیش از 30 میلیون تومان رسیده است.

افزایش قیمت مسکن در منطقه یک تهران بیش از دیگر مناطق بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن در آذر ماه نسبت به آبان ماه امسال به طور میانگین 6.8 درصد افزایش و نسبت به آذر ماه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران با 40 درصد رشد از نه میلیون و 630 هزار تومان در آذر ماه سال گذشته به حدود 13 میلیون و 470 هزار تومان در پایان آذر ماه امسال رسیده است.

روند معاملات در آذر ماه نیز همانند چند ماه اخیر رونق گرفته، به طوری که تعداد معاملات مسکن در سطح شهر تهران نسبت به ماه قبل با رشد بیش از 145 درصدی همراه بوده و به بیش از 8500 فقره رسیده است.

568

طی چندسال اخیر این میزان رشد معاملات مسکن طی یک ماه (بدون درنظر گرفتن معاملات فروردین ماه) کم‌سابقه بوده است.

همچنین در میان مناطق ۲۲گانه تهران، بیشترین افزایش قیمت مسکن در آذر ماه سال جاری مربوط به منطقه یک تهران بوده، به طوری که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در این منطقه با رشد 23.4 درصدی از 24 میلیون و 480 هزار تومان در آبان ماه به بیش از 30 میلیون تومان رسیده است.

9856 1

در آذر ماه امسال تنها مناطق سه، شش، 13 و 12 تهران با کاهش قیمت مسکن همراه بوده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولت محترم گناه ما بیچارها چیه که دربدترین شرایط. زندگی میکنیم روز بروز مشکلات وگرانی ها کمر مابدبخت ها راشکسته دریک اتاق ۲۴ متری بادوبچه به سختی زندگی میکنیم امیدی به آینده با این گرانی ها ونابسامانی ها نمونده آرزو داشتن یک سقف را داریم که اگر شما نظارت کنید وقیمتها راپایین بیاریید شاید برآورده شود به فکر قشر کارگر هم باشید ونظارت داشته باشید که مردم نتوانند هر قیمت که دوست دارند برروی اجناس بگذارند