کد مطلب: ۴۱۴۷۳۶

قیمت مسکن کاهش یافت

قیمت مسکن کاهش یافت

بررسی فایل‌های مسکونی ارائه شده به بنگاه‌های املاک طی روزهای گذشته حاکی از آن است که عمده آپارتمان‌های مسکونی با قیمت‌های تعدیل شده به بازار عرضه شده‌اند، همچنین تعداد فایل‌های بیش از ۲۰ سال نیز در بازار بیشتر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی فایل‌های موجود در بنگاه‌های املاک مناطق مختلف شهر تهران، طی یک روز گذشته نشان می‌دهد: بخش عمده فایل‌های ارائه شده به بازار خرید و فروش ملک، با قیمت‌های تعدیل شده از سوی فروشندگان پیشنهاد شده‌اند.

براساس این گزارش، مشاوران املاک در شهر تهران عنوان می‌کنند طی چند هفته گذشته اندکی وضعیت بازار خرید و فروش ملک نسبت به قبل تغییر پیدا کرده به این معناکه تحرکات محدودی درخصوص مراجعه اندک متقاضیان از یک سو و تعدیل اندک قیمت‌های پیشنهادی از سوی سازندگان مشاهده می‌شود.

به گفته مشاوران املاک در چند روز اخیر بخشی از سازندگان که پروژه‌های ساختمانی آنها تکمیل شده، اگرچه در شرایط رکودی راضی به فروش تمامی واحدهای مسکونی آن نیستند اما تعداد محدودی از واحدهای آماده شده برای فروش را در بنگاه‌های املاک ارائه می‌دهند.

مشاوران املاک در عین حال عنوان می‌کنند بخش زیادی از واحدهای مسکونی آماده شده از سوی سازندگان به بازار اجاره عرضه شده‌اند.

براین اساس بررسی فایل‌های مسکونی ارائه شده به بنگاه‌های املاک طی یک روز گذشته حاکی از آن است که عمده آپارتمان‌های مسکونی با قیمت‌های تعدیل شده به بازار عرضه شده‌اند.

البته به نظر می‌رسد تعدیل قیمت‌های پیشنهادی بیشتر درخصوص واحدهای مسکونی میانسال اتفاق افتاده است. همچنین تعداد فایل‌های بیش از ۲۰ سال نیز در بازار بیشتر شده است.

072

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این قیمت هایی که گذاشتین واقعی نیس. من دارم دنبال خونه میگردم قیمت ها بالاتر از این هاست.

  • علی

    قیمتهای در جدول که هنوز بالا هستند و مردم توان این رقم را هم ندارند
    خوشا آن رو که برگردند قیمتها به سال ۹۶
    پونک ۱۸میلیونی شود متری ۴میلیون ۹۶

  • امیر

    سلام مسکن یک نیاز ضروری برای تشکیل خانواده و فرزند اوری است هر چه مسکن بزرگتر و معیشت بهتر فرزند اوری بیشتر خواهد شد و جمعیت به سوی پیری نخواهد رفت سود اوری و دلالی با قانون در مسکن باید متوقف شود تا سرمایه به سوی تولید برود نه احتکار مسکن

  • ناشناس

    کجا ارزون شده بگن ما بریم اونجا خونه بخریم والا همه داره هروز هروز بدتر میشه

  • ناشناس

    بنگاه دارا میتونن کنترل کنن ولی خودشون بدتر ازونا قیمتا رو میبرن بالا.نمیدونم چرا هیچ قانونی برا این وضع مسکن نیست چرا نظارت ندارن.ما تو ی شهر کوچیک زندگی میکنیم ک قیمت زمیناش با قیمت زمینای تهران و مشهد برابری میکنه نمیدونیم تو شهر ب این کوچیکی چرا نمیتونن کنترل کنن دیکه.سرایان بدترین و بی انصاف ترین مردم روی زمین رو داره

  • ناشناس

    وای چقدر آمار غلط
    تهرانسر رفتم ۱۴م میگن
    ا

  • F

    کجای متری بیست تومان .ده تومان ارزون شکم سیرا کم کم باید پانصد میلیون واسه یه خونه ی پنجاه متری هزینه شه در حالی که خونه متری سه چهار تومن بیشتر نبود خیلی الکی خوشید مردم بدبخت کردید رفت

  • f

    ای کاش صدار مردم به گوش مسئولین ناشنوای ما می رسید. چرا هیچ مسئولی وجو نداره که این قیمتها رو کنترل کنه. چرا قیمت مسکن اقتاده دست بنگاهها که خودشون عامل اصلی گرونی و نابسامانی هستن. کجا هستن اونایی که میگفتن دیگه گرونی نداریم.