کد مطلب: ۵۸۴۶۳۶

گزارش تجارت‌نیوز از نرخ فروش مسکن در تهران

افزایش ۲۵ درصدی قیمت در منطقه ۳ شهرداری تهران / افزایش بیش از ۳۰ درصدی ونک و جردن

افزایش ۲۵ درصدی قیمت در منطقه ۳ شهرداری تهران / افزایش بیش از ۳۰ درصدی ونک و جردن

بر اساس قیمت آپارتمان در بازار مسکن تهران فهرستی از متوسط قمیت مسکن در برخی از مناطق تهران به دست آمده است. همچنین درصد و میزان افزایش قیمت از شهریور ۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های نیازمندی‌های دیوار جدولی از متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال همچنین درصد تغییر ماهانه و سالانه در بین محلات مختلف به دست آمده است.

بر اساس قیمت‌های موجود در جدول زیر محله‌های میرداماد و ظفر با ۱۸ درصد افزایش قیمت از شهریور ۱۳۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ کم‌ترین درصد تغییر و محلات جردن (۳۲ درصد افزایش) و ونک با افزایش ۳۵ درصدی بالاترین درصد تغییر را ثبت کردند.

محلاتی در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به مرداد ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشتند ظفر و سید خندان با نزدیک به سه درصد کاهش قیمت هستند.
متوسط افزایش قیمت در محلات منطقه ۳ شهرداری از شهریور ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ برابر با ۲۹ درصد بوده است. متوسط قیمت هر متر آپارتمان مسکونی شهریور ۱۳۹۹ در محلات زیر ۵۴ میلیون تومان و در شهریور ۱۴۰۰ برابر با ۶۸ میلیون تومان بوده است که نشان دهنده افزایش ۱۴ میلیون تومانی در میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در محلات منطقه ۳ شهرداری تهران است.

میانگین افزایش قیمت محلات زیر در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به شهریور ۱۳۹۹ معادل ۲۹ درصد ثبت شده است.

1 page 0001 9

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باید به کشوری مثل چین نفت داد و در برابر آن از آنها خواست تا از صفر تا صد با واردات مصالح ساختمانی والبته کارگر ایرانی مسکن تحویل بدهند مطمئن باشید قیمت کمتر ازنصف خواهد شد. ونفت هم بدون مشکلی صادر می شود و با توجه به تحریم دلاری هم جابجا نمی شود!

  • ارش

    قدیم بالا شهر پایین شهر نبود
    این ها اومدن همه چیز رو ب نفه خودشان کردن
    همه جای تهران باید یک قیمت باشه

    • ناشناس

      قدیم بالا شهر پایین شهر نبود ؟؟؟!!!!!!!!!! حالت خوبه؟؟؟ قدیم که بدترم بود. شاید شما قدیم تهران نبودی . بعدم همه جای تهران باید یک قیمت بشه ؟!!!!!!!! چرا ؟ چون شما میخوای ؟!!!!!! باشه به مسئولین میگم که ری با شمرون یک قیمت بشه . مردم دیوونه شدن

  • ناشناس

    توی همین یک سال فقط 30 درصد گرون شده….. ای خدا

  • ح ر

    به چین نفت داده شود و چین در ایران با واردات مصالح ساختمانی و با استفاده از کارگر ایرانی خانه بسازد قیمت خانه کمتر ازنصف می شود دلاری هم بخاطر تحریم جابجا نمی شود قیمت اجاره ها هم نصف خواهد شد

  • ناشناس

    وقتی خرید و فروش نمیشه چطوری ممکنه قیمتها بالا بره؟!!! خونه اولی ها که پولشون نمی‌رسه سرمایه گذارها هم ریسک نمیکنن با این قیمتها سرمایه گذاری کنن. پس لطفاً با این خبرهای دروغین به افزایش قیمت کمک نکنید. کمی انصاف داشته باشید و به فکر مردم باشید.