کد مطلب: ۶۳۴۰۰۲

قیمت موبایل ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / سامسونگ هم روسیه را تحریم کرد

قیمت موبایل ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / سامسونگ هم روسیه را تحریم کرد

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز ۱۵ اسفند (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.قیمت‌ها از سایت زومیت هستند.

1 page 0001

1- قیمت موبایل ۱۵ اسفند/ اپل 3 page 0001 2 2- قیمت موبایل ۱۵ اسفند/ سامسونگ 2 page 0001 1 1- قیمت موبایل ۱۵ اسفند/ شیائومی

تحریم روسیه توسط سامسونگ

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عرضه تمامی محصولات خود به روسیه را متوقف می‌کند. در بیانیه غول فناوری توضیح داده شده که این تصمیم به دلیل تحولات ژئوپلیتیک فعلی گرفته شده و همچنین کره‌ای‌ها برای تعیین گام‌های بعدی خود، به طور جدی این وضعیت پیچیده را بررسی خواهند کرد.

همانطور که یکی از منابع به بلومبرگ توضیح می‌دهد، تحریم‌های سامسونگ فقط به گوشی‌های هوشمند آن محدود نمی‌شود و شامل محصولاتی از «تراشه‌ها گرفته تا گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی آن‌ها» می‌شود. به این معنی که دسترسی روسیه به طیف وسیعی از محصولات یکی از بزرگترین فروشندگان لوازم الکترونیکی جهان قطع خواهد شد.

کمک‌های مالی و بشردوستانه سامسونگ

سامسونگ همچنین از تصمیم خود برای کمک‌های بشردوستانه گفته است. در بیانیه غول فناوری آمده:

«ما نگران تمام افرادی هستیم که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌اند و اولویت ما اطمینان از ایمنی تمام کارمندان و خانواده‌ها آن‌هاست. ما قصد داریم به طور فعالانه از تلاش‌های بشردوستانه در سراسر منطقه از جمله کمک به پناهندگان حمایت کنیم. برای این منظور ما ۶ میلیون دلار، از جمله ۱ میلیون دلار محصولات الکترونیکی مصرفی و همچنین کمک‌های داوطلبانه کارمندان خود را اهدا خواهیم کرد.»

تاکنون اپل، AMD و مایکروسافت فروش محصولات و خدمات خود در روسیه را به حالت تعویق درآورده‌اند. در حوزه سرگرمی نیز بسیاری از شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی چنین تصمیمی گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به الکترونیک آرتز، ناشر بازی‌های FIFA و «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red)، توسعه‌دهنده لهستانی بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 اشاره کرد.

پلتفرم‌های فناوری اقدامات دیگری در این زمینه انجام داده‌اند. یوتیوب، فیسبوک و توییتر از جمله بزرگترین شبکه‌های اجتماعی هستند که رسانه‌های روسیه را از نمایش تبلیغات و کسب درآمد در پلتفرم‌های خود منع کرده‌اند. با این حال دولت روسیه نیز اقدامات مشابهی انجام داده و فیسبوک و توییتر را به صورت سراسری فیلتر کرده است.

برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار گوشی همراه صفحه قیمت موبایل تجارت‌نیوز را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.