کد مطلب: ۵۳۹۲۶۱

ماجرای اعتراض نانوایان زنجانی چه بود؟

ماجرای اعتراض نانوایان زنجانی چه بود؟

وزارت صنعت به ارائه توضیحاتی در مورد مشکل نانوایان زنجانی پرداخت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزارت صنعت در واکنش به انتشار مطلب تحت عنوان مشکلات نانوایان زنجانی به ایستگاه کیفیت پایین آرد رسید/مشکل کار کجاست به ارائه توضیحاتی پرداخته است.

در توضیحات وزارت صنعت که به نقل از رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان است آمده :

- در راستای اجرای دستورالعمل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران مبنی بر تخصیص سهمیه گندم به واحدهای تولید آرد براساس شاخص‌های اعلامی آن شرکت و منظور نمودن درجه بندی واحدها که شامل ظرفیت های اسمی، توان تولید , تجهیزات و امکانات سخت افزاری و کیفیت آرد تولیدی و رضایت‌مندی نانوا بوده،‌ صورت پذیرد.

- شرکت‌های تولید آرد استان بر اجرای این دستورالعمل و همچنین ورود یک واحد تولیدی آرد دیگر استان به چرخه تامین آرد یارانه ای استان معترض بوده اند. به رغم تولید آرد یک روز در تحویل آرد اخلال ایجاد نموده که با ورود مسئولین استانی به ویژه دادستان زنجان این امر نیز به روال عادی خود برگشت .

- با توجه به افزایش روزافزون هزینه‌های نگهداری خودرو از یک سو و افزایش هزینه‌های پرسنلی و افزایش قانونی کرایه حمل بار در سایر بخش‌های خدماتی، رانندگان شرکت خلیج فارس استان به واسطه عدم افزایش کرایه حمل که نرخ‌ها می‌‌بایستی از سوی کارگروه گندم و آرد و نان استان تصویب و ابلاغ شود، معترض و تعدادی از رانندگان با فسخ قرارداد و خروج از شرکت ؛ حمل و تحویل آرد در استان را با مشکل مواجه کردند که با طرح موضوع و موافقت با افزایش نرخ کرایه حمل آرد و ورود ناوگان ملکی شرکت حمل و نقل خلیج فارس به استان مشکل مرتفع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط قیمتهاروافزایش میدن نظارت زیرصفر.کیفیت زیرصفر.