کد مطلب: ۴۶۱۲۹۳

مزایای استفاده از دارالترجمه آنلاین

مزایای استفاده از دارالترجمه آنلاین

ترجمه آنلاین نوعی خدمات از تجارت الکترونیک است که به کمک یک وب‌سایت، کارفرما‌ (مشتری که نیاز به ترجمه رسمی دارد) و مترجم رسمی یکدیگر را پیدا می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانیم امروزه بسیاری از کسب و کارهای خدماتی به تجارت الکترونیک روی آورده‌اند. خدمات ترجمه رسمی نیز از این قانون مستثنی نیستند و در سال‌های اخیر موسسات ترجمه نیز پا به این عرصه گذاشته‌اند. از این‌رو الان وقت آن رسیده که عملکرد آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

یکی از راه‌های مشخص کردن کارایی یک سرویس مقایسه‌ آن با خدمات پیش از خودش است. (خدمات سنتی ترجمه رسمی)

قبل از اینکه شروع به بررسی مزایای ترجمه آنلاین کنیم بهتر است در ابتدا دارالترجمه رسمی آنلاین را تعریف کنیم:

دارالترجمه آنلاین چیست؟

ترجمه آنلاین نوعی خدمات از تجارت الکترونیک است که به کمک یک وب‌سایت، کارفرما (مشتری که نیاز به ترجمه رسمی دارد) و مترجم رسمی یکدیگر را پیدا می‌کنند.

این روش در مقابل ترجمه به روش سنتی قرار می‌گیرد. به این ترتیب که در ترجمه سنتی شما برای پیدا کردن مترجم یا باید به صورت حضوری به دفتر دارالترجمه بروید یا از دوستان سراغ مترجم رسمی را بگیرید.

در ترجمه آنلاین شما نیاز به ترک منزل یا دفتر کار، جستجو در خیابان‌ها و یا گرفتن شماره‌ای ندارید و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید از خدمات سامانه ترجمه آنلاین اسناد رسمی یا همان استارترنس، استفاده کنید.

پس تا اینجا تفاوت ترجمه رسمی آنلاین را با Google Translate فهمیدیم.

مزایای ترجمه آنلاین

صرفه‌جویی در وقت و هزینه

شاید بتوان گفت مهمترین مزایای کسب‌و‌‌کارهای آنلاین صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان و متقاضیان است. این مزیت است که بیشتر مشتریان را به انتخاب دارالترجمه آنلاین سوق می‌دهد.

هدف این است که در کسب‌و‌کار آنلاین شما زودتر از آن چیزی که در واقعیت به یک سرویس می‌رسید به حلقه افراد متخصص در آن زمینه وصل شوید. به عبارت دیگر شما در ترجمه آنلاین به راحتی سرچ کردن در گوگل به گروهی از مترجمان رسمی متخصص در زبان مورد نیاز خود مانند انگلیسی یا مترجم رسمی ترکی استانبولی متصل می‌شوید.

بدین ترتیب شما به خدمات مورد نظر آسان‌تر و زودتر دست پیدا می‌کنید که این مزیت موجب صرفه‌جویی هم در وقت و هم در هزینه شما می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که هزینه‌ای که برای یک ترجمه به دارالترجمه می‌پردازید شامل هزینه مکان دارالترجمه هم است. یعنی قیمتی که دارالترجمه به شما ارائه می‌دهد با احتساب این هزینه است.

این در حالی‌ست که هزینه‌های جاری یک وب‌سایت به اندازه اجاره یک ملک نیست و همین قضیه باعث پایین تر آمدن قیمت تمام شده البته بدون کاهش کیفیت می‌شود.
پس منطقی است گزینه سامانه ترجمه آنلاین اسناد رسمی یا همان استارترنس را انتخاب کنید!

دریافت فایل ترجمه به صورت تایپ شده

کمک بزرگی که ترجمه آنلاین به بازار ترجمه کرد تایپ کردن فایل ترجمه بود. بسیاری دارالترجمه‌های سنتی از تایپ کردن ترجمه خودداری می‌کنند و اگر از آن‌ها ترجمه تایپ شده خواسته شود هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

امروزه به دلیل وجود دارالترجمه آنلاین، ترجمه تایپ شده به استاندارد بازار تبدیل شده است که این قضیه هم برای کارفرما مفید است و هم مترجمان رسمی. چرا که متون را از ابتدا با استانداردهای مورد نیاز مقصد مانند سفارتخانه‌ها، دانشگاه‌های خارج از کشور یا … تایپ خواهد کرد.

قیمت‌گذاری سریع‌تر

در دارالترجمه رسمی آنلاین استارترنس در کمتر از چند دقیقه به پیشنهاد ترجمه رسمی شما رسیدگی می‌شود. به طور کل یکی از نقاط قوت کسب‌و‌‌کار آنلاین پشتیبانی آن است که در استارترنس به بهترین شکل به آن پرداخته می‌شود. در بسیاری از مواقع، مشاوره رایگان متخصصین دارالترجمه استارترنس از بسیاری از هزینه‌های غیرضروری مشتری جلوگیری می‌کنند.

شما به سادگی می‌توانید در این سایت دارالترجمه استارترنس تعرفه‌ها را ببینید، پروژه خود را بدون نیاز به لاگین در سایت، ثبت کنید و وقتی پروژه ثبت کردید از زمان تحویل ترجمه باخبر شوید.

برخی از مزایای دارالترجمه آنلاین استارترنس در برابر دارالترجمه‌های سنتی عبارتند از:

● امکان ثبت سفارش به‌صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
● امکان ثبت و پیگیری سفارش حتی در تعطیلات
● امکان مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش
● پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
● امکان ثبت سفارش از هر مکان حتی از خارج از کشور
● عدم نیاز به مراجعه‌ی حضوری
● دریافت نسخه‌ی الکترونیکی ترجمه قبل از ارسال اصل آن
● پیک معتمد و رایگان به صورت نامحدود
● امکان ارسال و دریافت با پست سفارشی در تهران و شهرستان‌ها
● ترجمه فوری یک‌روزه
● ارسال اسکن مدارک از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی
● خدمات ۲۴ ساعته آنلاین و کاملا غیر حضوری
● اطلاع‌رسانی از تمامی مراحل ترجمه‌ی رسمی اسناد و مدارک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.