کد مطلب: ۵۵۵۶۸۶

ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد

ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر ممنوعیت پروازهای روسیه به دلیل شیوع کرونا در این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز سعید نمکی وزیر بهداشت از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست لغو پروازهای روسیه به دلیل افزایش شیوع کووید ۱۹ در این کشور را داشت. در این راستا امروز برخی منابع، خبری مبنی بر ابلاغ ممنوعیت پروازهای روسیه از سوی کاپیتان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را منتشر کرده‌اند.

در همین ارتباط، ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب این خبر گفت: سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون ابلاغیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر ممنوعیت پروازهای روسیه نداشته است.

وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید چنین تصمیمی اتخاذ کند و سازمان هواپیمایی در جایگاهی نیست که رأساً انجام پروازها را متوقف کند.

به گفته جلالی، ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در خصوص پروازهای روسیه نداشته و هر زمان این موضوع در این ستاد تصویب و به سازمان هواپیمایی ابلاغ شود، بلافاصله این سازمان مأموریت پروازهای روسیه را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.