کد مطلب: ۵۸۵۳۵۵

نرخ ارز صرافی ملی امروز چهارشنبه ۱۴ مهر

نرخ ارز صرافی ملی امروز چهارشنبه ۱۴ مهر

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز سه‌شنبه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز با افزایش همراه بود و قیمت دلار در رقم ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز چهارشنبه ۱۴ مهر نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۷۵۸۰ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۷۰۳۴ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی با کمی افزایش با نرخ ۳۲۰۷ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۳۱۳۸۳ قیمت خورده است.

54 3

نگاه معامله‌گران ارز به مذاکرات هسته‌ای

به گفته فعالان، دو اتفاق مهم دست به دست هم دادند که جهت انتظارات در بازار ارز تا حدی تغییر کند. نخستین اتفاق تنش‌های لفظی رخ داده بین ایران و همسایه شمالی، جمهوری آذربایجان بود. به باور شماری از بازیگران ارزی، به طور سنتی هر زمان سطح تنش‌ها در منطقه خاورمیانه بالاتر می‌رود، مقداری تقاضای احتیاطی وارد بازار می‌شود. این سطح از تقاضا در روز دوشنبه زیاد نبود، ولی توانست حداقل از میزان هیجان کاهشی بازار بکاهد و زمینه‌ساز حفظ مرز ۲۸ هزار تومانی شود.

ایران مدتی است که رسما اعلام کرده خواهان از سرگیری مذاکرات هسته‌ای است و می‌خواهد مذاکرات متوقف شده وین را دوباره شروع کند. اظهارات مقامات ایرانی می‌گوید بازگشت ایران به میز مذاکره جدی است اما زمان آن هنوز مشخص نیست و به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه، منتظر جمع‌بندی نهایی هستند.

اما حالا خبرگزاری فرانسه در خبری اعلام کرده که مذاکرات با ایران پیش از ماه نوامبر آغاز می‌شود. ماه نوامبر از دهم آبان ماه آغاز می‌شود و اگر ادعای خبرگزاری فرانسه درست باشد، مذاکرات هسته‌ای با ایران کمتر از یک ماه دیگر باید شروع شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.