خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۳۰۹۳

نشت سران سه قوه ۱۲ آذر ۱۴۰۱

نشت سران سه قوه 12 آذر 1401

سران قوای سه‌گانه در نشست مشترک بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت فهیم ایران در برابر خبرسازی‌های بدون سند دشمنان تاکید کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سران قوای سه‌گانه در نشست مشترک بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت فهیم ایران در برابر خبرسازی‌های بدون سند و دروغپردازیهای دشمنان با هدف ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور و تشویش اذهان عمومی تاکید کردند.

در نشست روسای قوا که عصر امروز شنبه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد، سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند و تصریح کردند: مراجع ذیصلاح اعتبار اینگونه خبرسازی‌های بی‌اساس را رد کردند و جامعه آگاه و بصیر ایران اسلامی نیز نشان داده‌اند که تحت تاثیر اینگونه جریان‌سازی‌ها که با هدف موج‌سواری و برهم زدن ثبات جامعه صورت می‌گیرد، قرار نخواهند گرفت.

سران سه قوه همچنین تاکید کردند که لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ باید بر اساس قانون، همزمان با برنامه هفتم بررسی و معطوف به سیاست‌های کلی این برنامه متناسب‌سازی شود.

محسنی‌اژه‌ای: با صدای بلند اعلام می‌کنم که قطعا با همه افراد منتقد و معترض صحبت می‌کنم

رئیس قوه قضائیه گفت: من سخنان افراد را نمی‌شنوم که احیانا برای من تصمیم‌سازی کنند؛ گوش می‌دهم که اگر حرف منطقی و درستی دارند، آن را شنیده باشم و به آن عمل کنم.

وی عنوان کرد: همه مسئولان نظام در قِبال دین، دنیا و آخرت مردم دارای مسئولیت هستند. من نه تنها با دولت و مجلس و خواص که اگر بتوانم با همه اقشار و بخش‌های مختلف مردم نشست و برخاست و گفت‌وگو می‌کنم.

او بیان کرد: از نظر ما نمایندگان مردم نامحرم نیستند و آنها می‌توانند از مراکز و مراجع قضائی بازدید به عمل آورند؛ همانطور که در توافقنامه تعامل دستگاه قضائی و مجلس تصریح شده است لکن بازدید از زندان‌ها با توجه به اینکه در مواردی ممکن است زندانی به دستور قاضی ممنوع‌الملاقات باشد، لذا باید در چهارچوب خاصی باشد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.