کد مطلب: ۲۹۸۹۲۱

هندی‌ها برای فعالیت اجرایی وارد فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار شدند

هندی‌ها برای فعالیت اجرایی وارد فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار شدند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هندی‌ها برای فعالیت اجرایی وارد فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار شدند و موضوع تخلیه و بارگیری کالا را دنبال خواهند کرد.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی درباره حضور هندی‌ها در بندر شهید بهشتی چابهار، افزود: حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بسیار اهمیت دارد بدین جهت باید از سرمایه‌گذاران استقبال کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ادامه داد: همه می‌دانند که هندی‌ها برای توسعه و سرمایه‌گذاری به بندر چابهار آمدند تا بتوانند در قبال آن راحت تر به شریک تجاری خود افغانستان نزدیک شوند. بدین جهت این امر به ما کمک می کند که در جذب کالا عملکرد بهتری داشته باشیم.

موسوی بیدکی خاطرنشان کرد: هندی‌ها در زمینه اپراتوری در بنادر دنیا عملکرد بسیار خوبی دارند لذا با حضور آنها می توان در زمینه‌های انتقال تکنولوژی و استفاده از تجربیات بیشترین بهره را برد. ما باید همواره از سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران دعوت و استقبال کنیم.

وی تاکید کرد: شراکت بخش خصوصی با شرکت‌های خراجی هم از دیگر نکاتی است که می توان دنبال کرد. خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی شرط شراکت همکاری شرکت هندی و ایرانی را لحاظ کرده و این شرکت قرار است با مجموعه ایرانی همکاری مشترک داشته باشد.

منبع: نوآوران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.