کد مطلب: ۴۰۸۷۱۰

بازار در میانه راه

اولین واکنش بورس به گام چهارم خروج از برجام / کدام نمادها بیشترین تاثیر را گذاشته‌اند؟

اولین واکنش بورس به گام چهارم خروج از برجام / کدام نمادها بیشترین تاثیر را گذاشته‌اند؟

بورس در میانه کار، روند معکوس به خود گرفت و وارد محدوده مثبت شد. از خبرهای تاثیرگذار در روند مثبت بازار، می‌توان به سخنرانی امروز رئیس جمهور و اعلام خبر آغاز گام چهارم خروج از برجام اشاره کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس در میانه کار، روند معکوس به خود گرفت و وارد محدوده مثبت شد. در این دقایق، شاخص کل بورس با بیش از 600 واحد افزایش، در کانال 305 هزار وارد شده است.

بیشترین بار تغییر جهت بازار در شرکت‌های بورسی، به واسطه افزایش تقاضا در شرکت‌های کوچکی که انتظار رشد درآمد آنها از میانگین بازار بیشتر است و شرکت‌هایی که بالاتر از ارزش ذاتی خود معامله می‌شوند، قرار دارد.

همچنین در شرکت‌های فرابورسی نیز بیشترین حجم تقاضا در شرکت‌های کوچکی که پتانسیل و انتظار افزایش افزایش درآمدشان نسبت به میانگین بازار وجود دارد، است.

در این دقایق، صنایع «وسایل ارتباطی» ، «اداره بازارهای مالی» و «محصولات چرمی» پربازده‌ترین گروه‌های بازار هستند.

نمادهای وبملت، پارس و فارس نیز بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای وپارس، فولاد و همراه نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

بیشترین حجم معامله در گروه‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها و نیز در نمادهای « ونیروح » ، « ونیرو » و « وتجارت» صورت گرفته است.

اما از خبرهای تاثیرگذار در روند مثبت بازار، می‌توان به سخنرانی امروز رئیس جمهور و اعلام خبر آغاز گام چهارم خروج از برجام اشاره کرد؛ در این دقایق بازار نسبت به خروج از برجام، تصوری خوشبینانه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مشتریان سفته با تحت هرشرایط بازاررابه بازی میگیرندتاسودخودراازاین هیجانات بگیرندلیکن دیگراتفاقات سیاسی مثل گام چهارم راحرکت ناوهواپیمابرامریکابه خلیج فارس واتفاقات عراق ولبنان که ظاهرادلشان برای داعش تنگ شده تاثیری بربورس مانداردبعنوان فعال بتزاربورس سهامت آن رانگه داریدچندماه دیگرافسوس میخوریدچرافروختیدحوصله کنیدنتیجه اش رامیگیریدشاخص470هزاردورازانتظارنیست زمانی شاخص 130هزاربودفعالی گفت منتظرشاخص200خزارباشیدهمه خندیدندمنتظرباشید470هزارتابعد

  • سیدامیرحجازی

    برداشتن گام های خروجی از برجام با وجود خروج آمریکا از برجام و عدم همکاری اروپا در برجام از فشاری که آمریکا برای عدم همکاری اروپا با ایران وارد ساخته است شرکتهای بورسی و بازار سرمایه در مقابل شرکتهایی که در مبنای اقتصاد مقاومتی حرکت میکنند واکنش مثبت و رشد نشان خواهد داد