کد مطلب: ۱۵۴۶۴۴

پرداخت ۲۰ هزار فقره تسهیلات نوسازی برای اقشار کم‌درآمد استان تهران

پرداخت 20 هزار فقره تسهیلات نوسازی برای اقشار کم‌درآمد استان تهران

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در دولت یازدهم بیش از ٢٠ هزار فقره تسهیلات نوسازی مختص اقشار کم‌درآمد در بافت‌های فرسوده استان تهران پرداخت شده است.

محمد عبدالملکی افزود: تنها هشت هزار فقره از تسهیلات نوسازی فوق طی سال گذشته به متقاضیان واجد شرایط پرداخت پرداخت شده است. در دولت یازدهم نیز بیش از ٢٠ هزار فقره تسهیلات نوسازی مختص اقشار کم‌درآمد در بافت‌های فرسوده استان تهران پرداخت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی همچنین از برگزاری مناقصه مجموعه‌های ٨٠ و ١٨ واحدی مسکونی جدید در فاز دوم محله سیروس، عملیات اجرایی بهسازی پیاده‌راه موسوی کیانی و حمایت از ١٠ مورد پایان‌نامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا طی سال گذشته خبر داد و افزود: طی سال جاری پیگیری‌ها برای تعریف پروژه‌های جدید با توجه به عزم جدی وزارت راه و شهرسازی ساماندهی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از روند مطلوب‌تری برخوردار شده است.

وی افزود: در ادامه با سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و منویات رئیس‌جمهور محترم عملیات اجرایی ٦ پروژه جدید در محلات حاشیه‌ای شهرهای نسیم‌شهر, گلستان و شهر قدس در شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

عبدالملکی گفت: احداث مرکز اورژانس اجتماعی و جداره‌سازی رودخانه شادچای دو پروژه شهر گلستان است، در نسیم‌شهر احداث یک مجموعه فرهنگی هنری و یک سالن ورزشی در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری تاکید کرد: این پروژه در قالب ردیف‌های ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و ساماندهی حاشیه شهرها عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه از تامین شبکه روشنایی معابر محلات محروم و حاشیه‌نشین و همچنین احداث کتابخانه و خانه مشق شهرستان قدس خبر داد و گفت: اعتبار پروژه‌های فوق بالغ بر ١١٠ میلیارد ریال است که از محل منابع ملی تامین شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.