خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۷۳۴۱

پرواز داخلی ، ارزان‌تر از همیشه

پرواز داخلی ، ارزان‌تر از همیشه

درست است که سفر هوایی بیشترین هزینه را نسبت به سایر روش‌های سفر به دنبال دارد، اما راهکارهایی هستند که به شما در کاهش هزینه‌ خرید بلیط هواپیما کمک می‌کنند. یکی از این روش‌ها خرید آنلاین بلیط است که امکان آن در فلای تودی برای شما وجود دارد.

سفرهای داخلی همیشه بازار داغی در ایران داشته‌اند. تمام این سفرها تنها برای خوشگذرانی و گذران اوقات فراغت نیستند و بخش زیادی از آن‌ها با اهداف کاری، تحصیلی، درمانی و .. صورت می‌گیرند. به همین دلیل است که پروازهای داخلی همیشه پرطرفدارند و افراد زیادی به دنبال خرید بلیط هواپیما داخلی هستند. درست است که سفر هوایی بیشترین هزینه را نسبت به سایر روش‌های سفر به دنبال دارد، اما راهکارهایی هستند که به شما در کاهش هزینه‌ خرید بلیط هواپیما کمک می‌کنند. یکی از این روش‌ها خرید آنلاین بلیط است که امکان آن در فلای تودی برای شما وجود دارد. اما اینکه فلای تودی چگونه به شما کمک می‌کند تا بلیط پرواز داخلی را ارزان‌تر بخرید، موضوعی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

سرویس اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما

وقتی برای خرید بلیط هواپیما داخلی به فلای تودی مراجعه می‌کنید باید به منوی پرواز بروید و در بخش پرواز داخلی مواردی که از شما خواسته شده را پر کنید. مثلا برای بلیط پرواز تهران مشهد در قسمت مبدا و مقصد، تهران و مشهد را وارد کنید و پس از وارد کردن بقیه اطلاعات مانند تاریخ پرواز، تعداد مسافر و کلاس پروازی دکمه جستجو را بزنید. حالا لیستی از پروازها را می‌بینید و در منوی سمت راست عنوان «اطلاع از آخرین قیمت‌ها» به چشم تان می‌خورد. با فعال کردن این سرویس، و وارد کردن ایمیلتان، هر تغییری که در قیمت بلیط هواپیما مورد نظرتان به وجود آید در لحظه به اطلاع شما می‌رسد. با این کار به محض ارزان‌تر شدن بلیط، می‌توانید آن را بخرید و دیگر زمان خود را صرف بررسی مکرر سایت نمی‌کنید.

2wsdfc

تقویم قیمتی بلیط هواپیما

وقتی برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنید اما این امکان را دارید که چند روز تاریخ سفرتان را جابه‌جا کنید، این سرویس حسابی به کارتان می‌آید. به ویژه در ایام پیک سفر وقتی از تقویم قیمتی فلای تودی استفاده کنید، می‌توانید سفری ارزان‌تر را به مقاصدی داشته باشید که در فصول خاصی از سال طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. مثلا اگر حوالی اردیبهشت ماه بخواهید بلیط پرواز تهران شیراز را بخرید، با افزایش نجومی قیمت‌ها مواجه می‌شوید. به هر حال شیراز است و اردیبهشت و بوی بهارنارنج و به این راحتی‌ها نمی‌توان از آن گذشت. اگر برای خرید بلیط به سایت فلای تودی مراجعه کنید، پس از جستجوی پرواز مورد نظرتان در بالای لیست پروازهای در دسترس می‌توانید گزینه «تقویم قیمتی» را پیدا کنید. با کلیک روی این گزینه، ارزان‌ترین پروازها در حوالی تاریخ انتخابی شما به نمایش درمی‌آیند. شما می‌توانید ارزان‌ترین بلیط در ۳ روز قبل و ۳ روز بعد از تاریخ انتخابی خود را ببینید و اطلاعات بیشتری در مورد قیمت بلیط داشته باشید. با این سرویس، دیگر نیازی نیست قیمت بلیط در تاریخ‌های دیگر را با جستجوهای مداوم پیدا کنید.

3wedfg

نمودار قیمتی بلیط هواپیما

یکی دیگر از سرویس‌هایی که برای خرید بلیط هواپیمای ارزان در فلای تودی به کارتان می‌آید، نمودار قیمتی است. این نمودار بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ انتخابی­تان به شما نشان می‌دهد. مثلا اگر از تهران قصد سفر به اصفهان را دارید، برای خرید بلیط پرواز تهران اصفهان به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در منوی پرواز داخلی پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کلید جستجو را بزنید. حالا لیستی از پروازها را می‌بینید. در بالای این فهرست گزینه «نمودار قیمتی» وجود دارد که با فعال کردن آن نموداری برای شما به نمایش درمی‌آید. با استفاده از این نمودار می‌توانید قیمت‌ها را در روزهای مختلف با هم مقایسه کنید و سیر صعودی یا نزولی قیمت آن‌ها را ببینید. در نهایت بهترین تصمیم را برای خرید بلیط هواپیما خواهید گرفت.

نکات دیگری که مهم هستند…

سرویس‌های ویژه خرید بلیط ارزان فلای تودی کمک زیادی برای پیدا کردن بلیط ارزان به شما می‌کنند اما خودتان هم باید مواردی را در نظر بگیرید. برای خرید بلیط داخلی ارزان بهتر است که:

  • ۲ تا ۳ هفته قبل از پرواز، قیمت‌ها را مورد بررسی قرار دهید.
  • قیمت بلیط‌های چارتر و سیستمی را با هم مقایسه کنید.
  • اگر می‌توانید، سفرتان را برای اواسط هفته و فصل‌های کم مسافر سال برنامه‌ریزی کنید تا بلیط‌های ارزان‌تری را بیابید.
  • برای فصول پیک سفر مانند نوروز، تعطیلات تابستانی و …، ۳۰ روز قبل برای اطلاع از قیمت‌ها و خرید بلیط اقدام نمایید.

شما راه دیگری برای خرید بلیط ارزان پرواز داخلی سراغ دارید؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.