کد مطلب: ۷۱۶۴۲۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز / ۴ سیگنال جدید برای سهامداران

پیش‌بینی بورس امروز / 4 سیگنال جدید برای سهامداران

شاخص کل بورس دیروز افت در حدود یک درصدی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس تهران دیروز با افت ۱۲ هزار و ۱۶۱ واحدی به سطح یک میلیون و ۲۹۶ هزار واحدی رسید. شاخص هم‌وزن نیز با افت ۰٫۳۴ درصدی در سطح ۳۷۷ واحدی قرار گرفت. نکته مهم اینجاست که روز گذشته شاخص کل بورس تغییر کانال داد و وارد محدوده ۱٫۲ میلیونی شد.

امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

محمدرضا بهنام‌زاده، مدیر پذیرش بورس کالای ایران اظهار کرد: در جلسه هیات پذیرش بورس کالا که با حضور مدیران شرکت ایران خودرو برگزار شد،‌ محصولات ۲۰۷ و تارا این خودروساز برای عرضه در بورس کالای ایران پذیرش شد.(کالاخبر)

این پذیرش خودروهای جدید می‌تواند به نفع اقتصاد و بازار سرمایه باشد و در بلند مدت اعتماد و نقدینگی را در بازار سهام افزایش می‌دهد.

مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری «صندوق سرمایه‌گذاری نوع دوم پایدار نو ویرا» خبر داد. این پذیره‌نویسی امروز به پایان خواهد رسید.(فرابورس)

افزایش پذیر‌ه‌نویسی و عرضه اولیه مساوی با افزایش اعتماد سهامداران و ورود پول جدید برای بازار سهام است.

علی نقوی، مدیرعامل شرکت بورس انرژی به جزئیات عرضه پساب در بورس انرژی اشاره کرد و گفت: از گذشته مذاکراتی را درخصوص بازارپساب با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور داشتیم . بورس انرژی نیز در این زمینه مطالعاتی را انجام و پیشنهاداتی را به وزارت نیرو ارائه داده تا امکان معامله پساب صنعتی و کشاورزی در سازوکار شفاف بورس انرژی فراهم شود.(سنا)

بورس انرژی و بورس کالا همواره میزبان عرضه‌های جدید هستند که این عرضه‌ها می‌تواند نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه کند. از سوی دیگر اقتصاد کشور نیز به آرامش خواهد رسید.

در سیصد و نومین جلسه هیات واگذاری در خصوص برنامه بلوک بندی واگذاری دولت در دو شرکت استقلال و پرسپولیس بحث و تصمیم گیری شد.(تسنیم)

به طور کلی تصمیمات برای واگذاری بلوکی استقلال و پرسپولیس می‌تواند یک عامل قوی برای افزایش نقدشوندگی و اعتماد این دو باشگاه باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانیم من

    اینها که گفتیدونوشتید اخبار۱۴:که برعکس آنهاراگفت که پژو۲۰۷وتارابعلت اختلاف بازاردربورس پذیرش نخواهندشد