کد مطلب: ۵۰۱۰۸۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۳ دی ۹۹ / چرا دلار ارزان می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 3 دی 99 / چرا دلار ارزان می‌شود؟

امروز قیمت دلار در بازار 25700 تومان و در صرافی ملی 25550 گزارش شده است. این دو نرخ حاکی از روند صعودی قیمت دلار است. آیا این روند صعودی ادامه‌دار است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قیمت دلار در بازار 25700 تومان و در صرافی ملی 25550 گزارش شده است. این دو نرخ حاکی از روند صعودی قیمت دلار است. آیا این روند صعودی ادامه‌دار است؟ آخرین اخبار نشان‌دهنده چه سیگنال‌هایی است؟

امروز سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفته که نشست مشترک روسای جمهور و مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه بودجه امروز برگزار می‌شود. احتمالا این خبر در راستای کاهش نااطمینانی در بازار ارز باشد.

همچنین امروز رئیس جمهور از کاهش فشار اقتصادی بر مردم سخن گفته که این هم از زمره سیگنال‌های نزولی برای بازار ارز می‌تواند محسوب شود.

از سوی دیگر اعلام پایان ادغام بانک‌های نظامی به همراه اعلام کاهش تورم ماهانه طی آذر ماه نیز دو خبر دیگر با سگینال منفی و ارزانی برای بازار ارز هستند.

با این حال اخبار مربوط به کرونای انگلیسی شاید نااطمینانی جدیدی برای بازارها محسوب شود که البته همزمانی این خبر با اخبار مربوط به آغاز ثبت نام برای تزریق واکسن کرونا باعث شده که این نااطمینانی کاسته شود.

اعلام رشد درآمدهای نفتی ایران طی روزهای اخیر سیگنال دیگر برای بازار ارز محسوب می‌شود که در نهایت چشم‌اندازها برای بازار ارز را یک دوره حداقل باثبات و احتمالا روند نزولی کرده است.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر واقعان مردم عادی هست که هنوز سرمایشان تو دلار و سکه هست و چشم امید به صعود دلار بستن مطمئن باشین در اشتباه هستین چون دلار اجباری یا اختیاری ریزش داره ولی ادمای پولدار فشار بهشون نمیاد میگن مکه نشد مدینه

  • ناشناس

    برای تحویل دادن کابینه دولت روحانی به دولت بعدی باید دلار حتی برای مدتی کوتاه به زیر ۱۵ هزار تومان بیاد پس دلتونو خوش نکنین که دلار صعود داشته باشه.

  • ناشناس

    تنها ادمای فقیر و مردم عادی تو دلار ضرر میکنن چون ادمای پولدار اطلاعات دقیق از پایین اومدن دلار دارن و فقط به زورسرعت پایین اومدن دلار رو گرفتن که خودشون دلاراشونو بدون اینکه بازار اشفته بشه بفروشن و مردم عادی سرشون بدون کلاه میمونه اخه نمیدونن بیخبر از در پشتی دارن دلارارو میفروشن

  • ناشناس

    به مردم عادی میگن دلار صعود داره بعد خودشون از درب پشتی دلار میفروشن ????

  • ناشناس

    توی ایران هیچ چیز پایین بیا نیست که نیست..

  • ناشناس

    اخبار قبلی به خاطر این بود قیمت دلار از سکه جدا میشود

  • ناشناس

    یعنی هنوز ملت اوسکول نفهمیدن که دلار هیچوقت پایین نمیاد چون دولت خودش برده بالا برای غارت و چپاول بیشتر مملکت