کد مطلب: ۵۱۸۵۵۴

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۳ اسفند / سکه کانال ۱۱ میلیونی را از دست داد

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۳ اسفند / سکه کانال ۱۱ میلیونی را از دست داد

امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز کاهش یافت و سکه کانال ۱۱ میلیون تومانی را از دست داد. رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: علت آن کاهش قیمت انس جهانی، ارز و همچنین تقاضای کم مردم برای طلا و سکه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اسفند ۹۹ نسبت به دیروز کاهش داشت. بر این اساس سکه امروز کانال ۱۱ میلیون تومانی را از دست داد. اما علت کاهش قیمت طلا و سکه چه بود؟

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز می‌گوید: علت آن کاهش قیمت انس جهانی طلا، ارز و همچنین تقاضای کم مردم برای طلا و سکه است. مجموع این عوامل باعث کاهش قیمت طلا و سکه بوده و بازار با یک رکود مواجه است.

آنطور که رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید قیمت طلا و سکه فردا تغییر نمی‌کند و احتمالا نرخ آن مشابه امروز است و تغییری نمی‌کند.

دیروز هم نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران هم گفته بود: در روزهای پایان سال تقاضا برای خرید طلا وجود ندارد. با افزایش تولید واکسن کرونا و بهتر شدن شرایط کرونایی در جهان، پیش‌بینی می‌شود انس جهانی طلا روند کاهشی پیدا کند. همچنین احتمال دارد فردا با کاهش انس جهانی، قیمت طلا و سکه هم ارزان شود.

ابراهیم محمدولی درباره آخرین قیمت‌های امروز طلا و سکه می‌گوید: یک گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت خورده است. سکه‌های یک گرمی هم دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به محمدول بفرماییدامروزدوباره اونس جهانی طلاگرون شدپس چراطلای ایران دست نخورد!!!!؟؟؟دارین نوسان گیری میکنین؟؟؟

    • حبیب

      انس جهانی روند نزولی داره و‌امروز تا ۱۷۰۷ تا هم اومد الانم روی ۱۷۲۰ هست، اوراق قرضه آمریکا باعث کاهش قیمت شده و سالهای قبل هم طلا این قیمتها رو دیده و تا ۹۰۰ تا هم ریخته، قبلا نظر به این بود که تورم از طریق کاهش قیمت دلار و افزایش انس جهانی در امریکا باعث رشد اقتصادی خواهد شد ولی با اوراق قرضه فروخته شده آزاد سازی سرمایه برای رشد از طریق دیگه ای حاصل شده و‌انس جهانی خواهد ریخت، ولی قیمت

    • ناشناس

      اینا گول نمیخورن

  • ناشناس

    یادش بخیر طلا گرمی ۱۰۰ تومن بود:) خیلی سال نگذشته ولی خیلی تغییر کرده

  • ناشناس

    چند روز پیش طلا تا ۱۸۵۰ هم بیشتر بالا رفت عمدی دلارو کشیدین پایین
    همه چیز دست خودشونه ربطی نداره

    • ناشناس

      موافقم کاملا درسته

    • ناشناس

      کاملا درسته .در مورد اجناس دیگر هم همینطوره،

  • ناشناس

    اینااینقدر قیمتا را بالا پایین کردن که 77گرم طلا را یکشنبه با هفت میلیون ضرر فروختم170خریدم و140فروختم…فقط استرس به مردم وارد میکنند تا هیجانی تصمیم بگیرند وخودشون سود کنند

  • مهدی

    به زودی بسته ۱.۹۰۰تریلیون دلاری کرونایی آمریکا انس رو به بالای ۲۰۰۰ دلار خواهد رساند.قراره در اسفند به هر آمریکایی ۲۰۰۰ دلار بده دولت.منتظر پرواز انس باشید

  • ناشناس

    نگهداری طلا بیشتر از حد معین قاچاق و غیر قانونی با جرایم نقدی سنگین بهترین راه مبارزه با سوداگران این بازارهاست .قوه ها اعلام کنند که تنها محل نگهداری ارز و طلا و مسکوکات و ارزهای دیجیتال و … بیش از حد معینی فقط در صندوق امانات بانک مرکزی خواهد بود .طلا سازها و طلا فروشها و صرافها هم که حساب کتاب پس میدهند و اگر نمیدادند از این به بعد انشالا .

  • ناشناس

    موافقم .متاسفانه همه مسوولین در دلالی سررشته خاصی دارند و کارآمدند تا در پستی که نابجا در آنند .

  • ناشناس

    سلام طلا بابرنامه ای که آمریکا برای شهروند ریخته همو یارانه اگر اجرا بشه که میشه طلا نفت دلار بالامیره چون باید صندوقش دوباره پر بشه ولی فعلا پایینه