کد مطلب: ۱۴۲۳۹۴

کابینه ترزا می خواهان پایان برنامه ریاضت اقتصادی

کابینه ترزا می خواهان پایان برنامه ریاضت اقتصادی

بر اساس نظرسنجی‌ها، میزان محبوبیت ترزا می تا حد زیادی کاهش یافته و وزرای کابینه او خواستار پایان دادن به سیاست‌های ریاضت اقتصادی هستند.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده، میزان محبوبیت ترزا می تا حد زیادی کاهش یافته و وزرای کابینه او خواستار پایان دادن به سیاست‌های ریاضت اقتصادی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از رویترز، وزیر بهداشت انگلستان خواهان برداشتن سقف افزایش تنها یک‌درصد از حقوق کارکنان است. از سوی دیگر وزیر آموزش و پرورش این کشور از دولت خواسته حجم سرمایه‌گذاری در مدارس انگلستان را افزایش دهد.

لازم به ذکر است، حزب محافظه‌کار، بر خلاف پیش‌بینی‌های ترزا می، موفق نشد اکثریت آرا را در انتخابات پارلمانی ماه گذشته به دست بیاورد و ناچار شد با حزب اتحاد دموکراتیک ایرلند شمالی ائتلاف کند.

حزب کارگر اما، با دادن وعده‌هایی از جمله طرح پایان دادن به سیاست ریاضت اقتصادی، افزایش دستمزدها و برداشتن سقف افزایش تنها یک‌ درصد، موفق‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، عمل کرد.

بر اساس نظرسنجی‌ها، نرخ تایید ترزا می در حال حاضر 20- درصد است. این در حالی است که این نرخ در ماه آپریل 21+ درصد بود.

گفتنی است، هزاران شهروند انگلیسی روز شنبه در اعتراض به سیاست‌های ریاضت اقتصادی دولت محافظه‌کار ترزا می در خیابان‌های لندن راهپیمایی کردند.

معترضان در این راهپیمایی، نارضایتی خود را از اقدامات اخیر نخست‌وزیر انگلستان از جمله برگزاری زودهنگام انتخابات، نحوه اداره امور مربوط به برگزیت و ائتلاف با حزب اتحاد دموکراتیک ایرلند شمالی، اعلام کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.