کد مطلب: ۴۴۲۷۶۳

کالاهای اساسی در ماه رمضان گران نمی‌شود

کالاهای اساسی در ماه رمضان گران نمی‌شود

رییس سازمان حمایت اعلام کرد: هیچ‌گونه کمبودی در تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم برای ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد و اجازه هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «عباس تابش» با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی اظهار داشت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا مانند شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما، برنج و دیگر اقلام ضروری وجود ندارد و باید با تقویت نظارت اجازه افزایش قیمت این کالاها را ندهیم.

معاون وزیر صنعت بر ضرورت نظارت گسترده بر بازار و تثبیت قیمت بازار در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت : هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این ماه نخواهیم داشت و هرگونه اقدام احتمالی مبنی بر افزایش قیمت با محدودیت کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان بطور جدی پیشگیری خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه به میزان کافی کالاهای اساسی برای این ایام ذخیره سازی شده است، ادامه داد: امروز اغلب کشورهای بزرگ برای تامین کالاهای اساسی و ضروری خود با مشکل مواجه هستند اما خوشبختانه ما در کشورمان به لحاظ تامین کالا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

وی با اشاره به شعار جهش تولید تصریح کرد: نباید اجازه دهیم تعطیلی اتفاق افتد، چرا که اگر این زنجیره کار نکند به طور عملی تولید روند کندی خواهد داشت و با راه افتادن کسب‌وکارها نیز این امید وجود دارد که نرخ رشد جدیدی را در تولید به ثبت برسانیم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.