کد مطلب: ۷۳۶۴۰۶

کدام ایرلاین داخلی ارزانتر است؟

کدام ایرلاین داخلی ارزانتر است؟

تقریبا برای همه کسانی که بنا به دلائل مختلف، با هواپیما سفر می‌کنند، خرید بلیط ارزان اهمیت زیادی دارد.

تقریبا برای همه کسانی که بنا به دلائل مختلف، با هواپیما سفر می‌کنند، خرید بلیط ارزان اهمیت زیادی دارد. شاید خیلی از افراد در مورد خرید بلیط ارزان هواپیما اطلاعاتی نداشته باشند و بخواهند در وهله اول، بلیط چارتر یا بلیط لحظه آخری بخرند. این در حالی است که شما می‌توانید ایرلاین‌های ارزان را بشناسید و سپس بهترین و ارزان‌ترین بلیط پرواز را تهیه کنید.

اگر دنبال شناخت این ایرلاین‌ها و حتی رزرو بلیط هواپیما (https://www.alibaba.ir/) هستید، این مقاله برای شما نوشته شده؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

منظور از ایرلاین‌های ارزان قیمت چیست؟

امروزه برخی از شرکت‌های هواپیمایی با توجه به نیاز مشتری، شرایطی را فراهم می‌کنند تا کاربران بتوانند بلیط‌هایی با قیمت مناسب تهیه کنند. (Low Cost Airlines) یا همان ایرلاین‌های ارزان، شاید خدماتی که ارائه می‌دهند با دیگر شرکت‌ها فرق داشته باشند.

به عنوان مثال: در این نوع شرکت‌ها، وعده‌هایی غذایی در اختیار مسافران قرار نمی‌گیرد یا حتی ممکن است میزان بار مجاز آن‌ها کمتر باشد. در ایرلاین‌های ارزان قیمت، حتی تفاوت در صندلی‌های هواپیما هم دیده شود. ولی در هر صورت برای برخی از مشتریان این موارد اهمیت کمتری دارد و آن‌ها به دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمتی مناسب هستند.

معرفی ایرلاین‌های ارزان

کدام ایرلاین داخلی ارزانتر است؟

کدام ایرلاین داخلی ارزانتر است؟

تعداد ایرلاین‌های ارزان در ایران کم نیست و شرکت‌های هواپیمایی زیادی هستند که تهیه بلیط از آن‌ها برای شما مقرون به صرفه است. در ادامه به معرفی برخی از این شرکت‌ها می‌پردازیم.

ایرلاین زاگرس

این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرد. در حال حاضر، ناوگان هوایی آن شامل ۱۰ فروند ایرباس و ۸ فروند بوئینگ است و به عنوان یکی از ایرلاین‌های ارزان قیمت شناخته می‌شود. اگر قصد سفر به تهران، مشهد، کیش، آبادان، اصفهان، شیراز، یزد، رشت و اهواز را دارید و به دنبال این هستید که بلیط هواپیما با قیمت مناسب خریداری کنید، این شرکت می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

ایرلاین سپهران

ایرلاین سپهران، یکی از شرکت‌های معتبری است که فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرد و شامل شامل ۷ فروند هواپیمایی مختلف بوئینگ ۷۳۷ می‌باشد. پروازهای این لاین، جزء پروازهایی هستند که قیمت مناسبی دارند مقاصد آن به شهرهای مختلف زیر است:
• مشهد
• تهران
• اصفهان
• تبریز
• اهواز
• شیراز
• بوشهر
• کیش
• قشم و بندرعباس

هواپیمایی آسمان

اکثر افرادی که مرتبا با هواپیما پرواز دارند، هواپیمایی آسمان را می‌شناسند. شرکت هواپیمایی آسمان فعالیت خود را در سال 1359 شروع کرد که 36 فروند هواپیما دارد و از میان آن‌ها 27 فروند فعال است. این ایرلاین سه دفتر هواپیمایی در سراسر کشور دارد و به همین دلیل مسافران به راحتی می‌توانند با مراجعه به این دفاتر بلیط پرواز خود را خریداری کنند. نرخ ارزان بلیط های ارائه شده در این ایرلاین باعث شده که از گذشته تاکنون مشتریان خاص خود را داشته باشد.

ایران ایر

کدام ایرلاین داخلی ارزانتر است؟

کدام ایرلاین داخلی ارزانتر است؟

یکی دیگر از لاین‌های ارزان قیمت، شرکت هواپیمایی ایران ایر است که هم برای مقاصد داخلی و هم خارجی بلیط دارد. این ایرلاین بلیط هایی با قیمت ارزان و مناسب به فروش می‌رساند و همین موضوع باعث شده که خیلی از افراد برای سفر، بلیط های این شرکت را تهیه کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا، بلیط شرکت هواپیمایی ایران ایر را با بهترین قیمت خریداری کنید.

سخن پایانی

وقتی که صحبت از سفر می‌شود، همه ما دوست داریم بلیط‌های ارزان خریداری کنیم. همان‌طور که در این مطلب گفتیم، ایرلاین‌های ارزان قیمت را می‌توان در همه جای دنیا دید؛ از اروپا و آمریکا و حتی ایران که با توجه به روند افزایشی قیمت بلیط هواپیما در چند وقت اخیر، این موضوع برای افراد اهمیت زیادی پیدا کرده است. اگر به صورت مرتب، به مقاصد مختلف سفر دارید، بهترین کار، خرید بلیط ارزان قیمت است تا به‌نوعی بتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.