کد مطلب: ۵۴۷۸۱۹

کنایه همتی به خودروی جلیلی!

کنایه همتی به خودروی جلیلی!

چند روز قبل سعید جلیلی، کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کرد که یک خانه ۱۲۵ متری و یک پراید دارد. گفته‌ای که با واکنش عبدالناصر همتی، دیگر کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ مواجه شد. او نوشت: رییس جمهور پیشرفت‌گرا کسی است که ماشین خوب سوار شود و باعث شود مردم هم صاحب ماشین خوب شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ چند روز قبل سعید جلیلی در توییتی در معرفی خود گفته بود منزلی که در آن ساکن هستم ۱۲۵ متر است. اما الان در خانه سازمانی اقامت داریم. خودروی من پراید است.

جلیلی در فیلم‌های انتخاباتی هم با یک پراید یا تیبا در مقابل دوربین‌ها ظاهر شده بود. اما این توییت جلیلی با واکنش دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مواجه شد.

عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در توییتی نوشت: بعضی فکر می‌کنند ساده زیستی یعنی در مقابل مردم پراید سوار شویم، ولی به بهانۀ کوچک بودن خانۀ ۱۲۵ متری خود، منازل بزرگتر دولتی را تصرف کنیم. رییس جمهور پیشرفت‌گرا کسی است که ماشین خوب سوار شود و باعث شود مردم هم صاحب ماشین خوب شوند. تجمل‌گرایی‌ خطرناک است، تظاهر به فقر خطرناک‌تر.

اما این تنها جدال توییتری کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیست. چند روز قبل هم ابراهیم رئیسی توییتی زد که بیانگر ورود او به فضای توییتر بود. اما همتی بلافاصله به این توییتر واکنش نشان داد و پیشنهاد رفع فیلتر توییتر را به او داد.

او در واکنش به این موضوع نوشت: حال که آیت الله رئیسی بالاخره بعد از مدت‌ها در شبکه‌های اجتماعی اکانت رسمی ایجاد کردند، برای رفع تبعیض در دسترسی و رفع ظلم فیلترینگ، از ایشان در خواست میکنم از فردا صبح دستور رفع فیلتر توییتر را صادر کنند تا همه مردم از مطالب ایشان بهره‌مند شوند.

آخرین گزارش‌ها و تحلیل‌ها انتخاباتی را در صفحه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چقدر خالی میبندن اخه تو پراید داری هه هه هه

  • ناشناس

    آقای همتی خیلی مونده تا شما وامثالهم بفهمید میتوان د ر اوج مسئولیت ودر اوج انکه میتوان پول انباشته کرد،باز میتوان خیلی ساده وزیبا زندگی کرد،البته جسارت به شما و دولت روحانی نباشد، شما هم خودتون جمع کزدید وهم ملت عزیز ایران را در رفاه قرار دادید

  • سید

    جناب آقای جلیلی اصلا بلدی سوار پراید بشوی.من که باور نمیکنم .

    • علیرضا

      اقای جلیلی رو نمیدونم ولی اقای روحانی و رییس بانک مرکزی ایشون اقای همتی لندکروز و ماکسیما سواری با اسکورت خوب بلدند

    • ناشناس

      خدا منو ببخشه اشتباها رای مثبت دادم
      منظورت چیه که بلدی سوار پراید بشی؟!!

  • ناشناس

    این حرف همتی درسته ولی درمورد خودشون و دیگر اعضای دولت وقت به هیچ عنوان صدق نمیکنه بارها شاهد بودیم که همکاران این آقا داشتن ماشین لوکس و خونه بزرگ رو نشان لیاقت خودشون دونستن یا حق خودشون از سفره انقلاب ولی تاحالا دیده نشده دولتی ها چیز خوب و درشان مردم واسشون بخان

  • Alireza

    خدایا کی این سیرک انتخابات تمام میشه حالمون بهم خورد از اینهمه دلغک بازی

  • ناشناس

    ما که فعلا ماشین گرون سوار نشدیم. پس شما هم سوار نشو. شما که از بین خود ما بیرون امدی از ما جدا نشو. شما که تو آغوش ما بزرگ شدی، از ما پشت بادیگاد و اسکورت قائم نشو. با ما که بودی ارز بی ارزش نبود چرا، چی شد بی ارزشش کردی شما. بله با تو هستم مسول عزیز، از ما می موندی این جور نمی شدا.

  • ناشناس

    همتی به کور چشم تو و دوستانت، رأی ما سید ابراهیم رئیسی عزیز خواهد بود ✋

  • ناشناس

    فعلا که رئیس جمهور پیشرفت گرا فقط خودش سوار ماشین لوکسه ما تو کفه همون پراید ۱۰۰ میلیونی موندیم ماشین خوب پیشکش..شما جماعت فقط بدنبال تحقیر دیگران هستید نمی‌دونم با چه رویی اومدی کاندید شدی و وعده هایی میدی که خودت باعث و بانیش بودی…
    به کوری چشم تو و امثال تو رای ما آقای رئیسی.امیدوارم همه شما تاوان بدبخت کردن ملتو بدین

  • دکتر تقدیمی

    همتی تو برو اول گند کاری خآودت را درست کن ما که به رئیسی رای دادیم

  • دکتر تقدیمی

    اقای هتمتی ما که به اقای رئیسی رای دادیم