خبر مهم:

کد مطلب: ۳۷۸۹۲۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد :

آخرین اطلاعات از افشاسازی نمادهای بورسی / شرکت‌هایی که در هفته اخیر برای سهامداران خود پیام داشتند

آخرین اطلاعات از افشاسازی نمادهای بورسی / شرکت‌هایی که در هفته اخیر برای سهامداران خود پیام داشتند

در طول هفته‌ای که سپری شد تعدادی از نمادهای بورسی به شفاف‌سازی خود پرداختند. جزئیات را در لینک‌های تجارت‌نیوز می‌توانید بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طول هفته‌ای که سپری شد تعدادی از نمادهای بورسی به شفاف‌سازی خود پرداختند. جزئیات را در لینک‌های زیر می‌توانید بخوانید.

«نهال ثابت»، «سغرب»، «ختراک»، «سمايه»، «تشتاد»، «ما»، «سینا سهام»، «صایند»، «تشتاد» و «زفکا» نمادهایی هستند که سامانه کدال درباره مجامع این نمادها پیام‌هایی را صادر کرد.

نمادهای «فمراد»، «کی بی سی»، «غالبر» و «ستران» در خصوص نوسان قیمت سهام خود در سامانه کدال شفاف‌سازی و وضعیت مالی خود را بررسی کردند.

اطلاعیه منتشر شده از این نمادها حکایت از عدم تغییر وضعیت مالی آنها دارد.

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (دتماد) از شرکت در مناقصه‌ای با موضوع صادرات نارکوتیک و پیروزی در این مناقصه خبر داد.

نماد «دتماد» توانست برای دومین بار برنده مناقصه ذکر شده شود و آن را در دست بگیرد.

«خرینگ»، «کلوند» و «قشکر» در اطلاعیه‌ای که در سامانه کدال منتشر کردند خبر از عدم تغییر وضعیت خود دادند.

نمادهای «خاذین»، «غشصفا»، «بنیرو»، «وآتوس»، «ختور»، «دامین»، «رتکو»، «قنیشا» و «بجهرم» درباره مجامع عمومی خود اطلاعیه‌های زیر را در سامانه کدال منتشر کردند.

نمادهای «قمرو» و «ولغدر» درباره نوسان قیمت سهام دست به شفاف‌سازی زدند. همچنین نماد «کپشير» در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر فسخ قرارداد فروش دفتر مرکزی و لغو برنامه انتقال کارخانه در سامانه کدال شفاف‌سازی کرد.

شرکت سرمايه‌گذاری ملی ايران (ونيکی) از افزایش سرمایه هفت هزار میلیارد ریالی خود خبر داد و انجام آن را منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده اعلام کرد.

سامانه کدال درباره زمان برگزاری مجامع و تصمیمات مجامع نمادهای «فافزا»، «افق»، «کگهر»، «اپرداز»، «واميد»، «ثقزوي»، «غگلستا»، «بپاس»، «سقاين»، «پست مختلط»، «توسعه صادرات سهام»، «فراز ثابت»، «خوساز»، «اعتماد بازار»، و «مداران» پیام‌هایی را در سامانه کدال منتشر کرده است.

شرکت گروه فن آوا که با نماد «فن آوا» شناخته شده است، درباره مناقصه 3.8 میلیارد تومانی و برنده شدن در مناقصه و عقد قراردادی به مبلغ چهار میلیارد تومان توضیحاتی را منتشر کرد و شرح مناقصه خود را بر روی سامانه کدال قرار داد.

دو نماد «بالبر» و «ولصنم» در سامانه کدال درباره تغییر در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت‌های خود اطلاعیه‌های زیر را منتشر کردند و بیان کردند که تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد آنها از تاریخ گزارشگری قبلی تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی رخ نداده است.

شرکت سرمايه‌گذاری توسعه صنعتی ايران که با نماد «وتوصا» معرفی شده است بر روی سامانه کدال از ثبت افزایش سرمایه خود خبر داده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران که با نماد «وتوصا» معرفی شده است، بر روی سامانه کدال از ثبت افزایش سرمایه خود خبر داده است.

مجمع عمومی «سصوفی» امروز با حضور 83 درصد از سهامداران تشکیل شد و شاهد اعتراضات پی‌درپی سهامداران به عملکرد این شرکت بود. در پایان جلسه سود 20 تومانی برای هر سهم پیشنهاد و تصویب شد.

سامانه کدال امروز درباره مجامع نمادهای «سفارود»، «فولای»، «سبجنو»، «وآذر»، «دشيري»، «ثاباد»، «کفپارس»، «نطرين»، «کفپارس»، «یکم آوید ثابت»، «خاورمیانه سهام» و «آرمان مختلط» اطلاعیه‌هایی را منتشر کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.