کد مطلب: ۴۵۳۶۱۱

اطلاعیه جدید ایران خودرو درباره پیش‌فروش خودرو

اطلاعیه جدید ایران خودرو درباره پیش‌فروش خودرو

پیرو بخشنامه قبلی ایران‎‌‌‌‌‌ خودرو که مربوط به فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در عید فطر بود این شرکت اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت ایران خودرو در راستای بخشنامه فروش فوق‌العاده محصولات خود به مناسبت عید فطر متمم این بخشنامه را صادر کرد.

متن این بخشنامه به این شرح است:

پیرو بخشنامه شماره ۴۳۰۷ مربوط به فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو موارد ذیل به اطلاع متقاضیان و نمایندگیهای محترم می‌رساند:

- شرایط اخذ «چک» برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

- سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی مانده و امکان تسویه پیش ازموعد وجود نخواهد داشت.

- ثبت نام جهت شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده بدون اخذ وجه تا تاریخ ۹۹/۳/۱۴ ادامه خواهد داشت.

- امکان انصراف از ثبت نام اولیه جهت شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده تا قبل از زمان برگزاری قرعه کشی مهیا می‌باشد.

- در صورت انتخاب متقاضی در قرعه کشی و عدم تکمیل وجه در موعد مقرر محدودیت ۲ ساله از خرید خودرو اشاره شده در بخشنامه ۴۳۰۷ کان لم یکن می باشد.

- پس از انجام قرعه کشی و در زمان تکمیل وجه، مبلغ ۱۰ میلیون ریال معادل یک میلیون تومان از مبلغ خودروی ثبت نام شده مشتری کسر و سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) پس از اتمام دوران ترهین در قبال اخذ باقی مانده وجه فوق الذکر،تحویل مشتری خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خب الان که این محدودیت رو برداشتن هرکسی بخاطر دل خودشم شده شرکت میکنه تو قرعه کشی و بعد ۴۸ ساعت وجهش رو هم‌پرداخت نمیکنه و ۲سالم از ثبت نام محروم نمیشه و ثبت نام های بعدی همین اش و همین کاسه عملا فک کنم‌نصف مردم ایران بیان ثبت نام.
    این بود عدالت در نحوه عرضه؟

    • ناشناس

      یکم فکر کن لطفا ! اگر کسی برنده بشه و تکمیل وجه نکنه به نفع یکی دیگه است . به جایگزینش و اصطلاحا رزروش این شانسو میدن. یعنی چی کی حق نداشته باشه تا دو سال شرکت کنه. وقتی میشه به کس دیگه ای که تو قرعه کشی برنده نشده و تو رزرو انتخاب شده برسه معنی نمیده که .