کد مطلب: ۵۲۳۰۸۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی نماد گدنا

افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی نماد گدنا

نماد گدنا از زمان شروع ریزش بورس روند خوبی را طی کرده و بازدهی مثبت بسیار چشمگیری داشته و امروز نیز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی این نمادها به تصویب هیات مدیره رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آخرین روز سال پیشنهاد افزایش سرمایه نماد گدنا به تصویب هیات مدیره رسیده و احتمالا سال ۱۴۰۰ را با افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی آغاز خواهد کرد.

«پس از بحث و بررسی، پیشنهاد افزایش سرمایه به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال (۲۰۰درصد) شرکت از محل آورده نقدی جهت راه اندازی شعبات فروش غذای آماده و ایجاد زیرساخت‌های تولیدی و خرید تجهیزات مربوطه مورد تصویب هیات مدیره قرار گرفت و مقرر گردید مدیرعامل شرکت نسبت به اجرای مراحل این مصوبه اقدامات قانونی لازم را انجام دهد. بدیهی است افزایش سرمایه مذکور پس از تهیه گزارش توجیهی حسابرسی شده، منوط به اخذ موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام خواهد بود»

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حقوقی خلیج فارس پاسخگوی افزایش سرمایه نماد پترول باشد , فساد در بورس موج میزنه

  • ناشناس

    گدنا….تهیه و پخش غذا دنا افرین…….ای مردم ترا خدا چشاتون را وا کنید و ببینید چه خبره……حدود ۶۰۰ و خورده ای درصد سود داد و حالا ۲۰۰ درصد افزایش سرمایه…..فولاد و بزرگترین شرکتهای مملکت تو ضرر ۷۰درصد اونوقت این شرکت کاغذی فقط رشد….مگه میشه مگه داریم…..؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    خدا رو شکر حداقل این تجارت فیوز هست و ما میاییم کلی مطلب میزنیم و خودمون رو خالی میکنیم بعدش هم این تجارت فیوز تاییدش نمیکنه حداقل خاصیت که داره این سایت همین هست که سهامدار خودش رو خالی میکنه تا فیوز نپرونه و اونها هم تایید نمیکنن دمت گرم

  • ناشناس

    در خصوص قیمت عرضه اولیه موضوع مهم اینه که قیمت اون برای عرضه در بورس توسط گروه کارشناسی مستقل باید کشف بشه و با تخفیفی در قیمت اون که ایجاد جذابیت برای خریدار کنه در بورس برای خرید عموم واگذار بشه. حالا شما می تونید باور کنید که ارزش گذاری یک سهم با این همه خطا تعیین بشه کهبلافاصله و در یک دوره چند ماهه تا 6 برابر بتونه رشد کنه.

  • ناشناس

    چرا مطالبی که نوشته شده رو نمیذارید ؟ سانسور چی

  • ناشناس

    مطالبی که نوشتم نه توهین بود و نه افترا. چرا منتشرش نمی کنیند؟

  • جانا

    گدنا 3 ماه صف فروش 18 ملیونی داره . سهمشم 3500 حدودا .سال دیگه از صف فروش در میاد

  • ناشناس

    والا هر روز منفی میخوره چجوری اینو گفتین

    • مصطفی

      بازم دمش گرم حجم مبنا پرنشده وگرنه تو چند ماهه چیزی هم باید به شرکتش میدادیم

  • مصطفی

    چرا شامل گره معاملاتی نمیشه .زنگم زدم بورس گبت بازارگردانش هیچ برنامخ ای برای حمایت نداره و منابع نداره .اون قرارداد برای چی بسته ؟چرا نه بورس نه شرکتش جوابگو نیست .اخه مگه میشه این همه بی درو پیکر

  • شاهی

    حق تقدم بعضی شرکتهای بورسی صفر میباشد علت چیست وبعضی شرکتها ازواریزسودمجمع به سجام خوداری میکننددرنتیجه باعث سردرگمی وعدم دریافت سودازطرف سهامدارحقیقی میشودوبعضی شرکتهاهم سودمجمع کمتری میدهندوحق تقدم هم نمیدهند