کد مطلب: ۶۵۱۰۴۶

افزایش قیمت نان سنتی تکذیب شد/ قیمت نان فانتزی رقابتی است

افزایش قیمت نان سنتی تکذیب شد/ قیمت نان فانتزی رقابتی است

به گزارش تجارت‌نیوز، مسعود امراللهی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچگونه افزایشی نداشته است، گفت: «شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و خراسانی وجود دارد، تکذیب می‌شود. او با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان سنتی تخلف است، افزود: هموطنان می‌توانند از طریق

به گزارش تجارت‌نیوز ، مسعود امراللهی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچگونه افزایشی نداشته است، گفت: «شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و خراسانی وجود دارد، تکذیب می‌شود.

او با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان سنتی تخلف است، افزود: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ تعزیرات تخلفات صورت‌گرفته را گزارش دهند که سریعاً بررسی و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت نان‌های فانتزی نیز گفت: از اول اردیبهشت به دلیل اینکه آرد نان‌های فانتزی آزاد شد، قیمت آن هم رقابتی شد و شامل قیمتگذاری نیست.

امراللهی تصریح کرد: سه نوع آرد داریم. یک آرد با سبوس ۲۷درصد که قیمت آن ۱۶۹۰۰ تومان است. آرد با سبوس ۱۸درصد که قیمت آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است و اکثر نانوایی‌ها هم از این آرد استفاده می‌کنند. البته با آرد سبوس ۲۲درصد هم داریم که قیمت آن ۱۶ هزار تومان است. قیمت این آردها توسط سازمان حمایت تصویب شده و در سایت این سازمان وجود دارد.

او در پایان گفت: قیمتگذاری نان‌های فانتزی و حجیم رقابتی است، زیرا آرد آنها آزاد است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • 111

    الان تکذیب می‌کنند فردا می‌شود چندبرابر جدا بروید خجالت بکشید بخدا هممون به گدایی افتادیم