کد مطلب: ۴۲۴۳۶۹

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۰/۲۸

بازارها طبق پیش‌بینی عمل کردند / دلار و طلا ارزان شدند / بورس شتاب بیشتری گرفت

بازارها طبق پیش‌بینی عمل کردند / دلار و طلا ارزان شدند / بورس شتاب بیشتری گرفت

بازارها در اولین روز هفته طبق پیش‌بینی عمل کردند. با توجه به اظهارات پیش از این مسئولان دلار در روزهای کنترل، روندی نزولی به خود گرفته و متاثر از آن قیمت طلا هم نزولی شد. اما بازار سهام همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با 0.4 درصد کاهش، 13 هزار و 50 تومان اعلام شده است.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز شنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۱۷ با 55 هزار تومان کاهش به چهار میلیون و 854 هزار تومان رسید.

قیمت طلا گرمی 18 عیار نیز در بازار آزاد امروز شنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۱۶ با پنج هزار و 100 تومان کاهش به 493 هزار و 600 تومان رسید.

اما در بورس وضعیت امروز چطور بود؟

شاخص بازار سهام در اولین روز هفته با بیش از ۱۰ هزار و ۵۱۶ واحد رشد معادل ۲٫۶۳ درصد به ۴۰۹ هزار و ۹۶۲ واحد رسید. ارزش بازار نیز در امروز به آستانه ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

در همین حال از اخبار مهم امروز اظهارات رئیس جمهور در سیستان بود که عنوان کرد: با زارچه مرزی در سیستان و بلوچستان فعال می‌شود.

پاسخ اسنپ به گزارش تجارت‌نیوز درباره عوارض اسنپ و تپسی ، پیش‌بینی افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو، پیش‌بینی قیمت طلا در هفته پایانی دی ماه، بررسی تغییرات دلار و طلا پس از صلح تجاری آمریکا و چین، پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته پیش‌رو، چشم‌انداز بورس در هفته اول بهمن ۹۸ و ۴ پیش‌بینی از وضعیت بورس تا پایان سال ۹۸ از مهمترین گزارش‌ها و اخبار امروز بودند.

امروز همچنین وزیر صمت با بیان اینکه حتی اگر شرایط سخت‌تر از این نیز شود، باز امکانات و ظرفیت‌های لازم را برای عبور از موقعیت حاضر را داریم، گفت: وزارت صمت در حل بسیاری از مشکلات کشور می‌تواند موثر واقع شود و باید وقت بگذاریم و تدبیر کنیم و این یک فرصت است.

معاون اول رئیس جمهوری هم امروز گفته است: هر کسی در هر مساله‌ای پنهان‌کاری کند ضرر کرده است یکی از بزرگترین ضربه‌هایی که در ماجرای سقوط هواپیما اوکراینی بیش از سقوط آن متحمل شدیم این بود که علت اتفاق را چند روز مبهم گذاشتیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط در دلار و سکه سرمایه گذاری کنید یه دفعه دیگه ترامپ سرفه کنه بورس سقوط آزاد میکنه

  • سعید

    قیمت دلار تا انتهای سال ۹۷ به چه سمتی میرود؟!؟!
    آیا سیر نزولی دارد یا صعودی؟البته تا پایان امسال!؟!

    • ناشناس

      چرا۹۷ بگو ۹۸