کد مطلب: ۴۳۲۵۹۶

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۲/۰۴

روند بازارها در روز یکشنبه / ادامه نوسان دلار و شتاب رشد سهام / طلا کمی آرام شد

روند بازارها در روز یکشنبه / ادامه نوسان دلار و شتاب رشد سهام / طلا کمی آرام شد

امروز، یکشنبه چهارم اسفند ماه در بازارهای مالی هرچند بازار سهام و ارز شاهد یک روند صعودی بودند اما در بازار طلا دیگر روند مثل روز گذشته نبود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۸ با 1.5 درصد افزایش، 14 هزار و 759 تومان اعلام شده است.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز یکشنبه چهارم اسفند ماه تا ساعت ۱۸ با 57 هزار تومان کاهش به پنج میلیون و 669 هزار تومان رسید.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز یکشنبه چهارم اسفند ماه تا ساعت ۱۸ بدون هیچ تغییری همان 597 هزار و 200 تومان باقی ماند.

در همین حال شاخص بازار سهام امروز چطور بود؟

عملکرد بورس در 98/12/04 نشان می‌دهد رشد شاخص کل بازار سرمایه امروز شتاب گرفت و با ۳٫۵۵درصد رشد معادل ۱۷هزار و ۱۰۶ واحد به حدود ۴۹۹ هزار واحد رسید.

اعلام مشارکت ۴۲/۵۷ درصدی در انتخابات، انتشار آخرین اطلاعات از ویروس کرونا در ایران، پیدا شدن منبع ویروس کرونا در ایران، اعلام جزئیات جدید از پرداخت سود سهام عدالت، انتشار نتایج نهایی انتخابات تهران، اظهار نظری درباره سرمایه‌گذاری در بانک ، جزئیات زلزله ۵٫۷ ریشتری امروز در ترکیه، اعلام مشکلات رمز پویا و پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان اسفند ماه از مهمترین اخبار امروز بودند.

امروز همچنین دبیر اتحادیه طلای تهران گفت: با توجه به نااطمینانی‌های اخیر سیاسی و اقتصادی که ناشی از شیوع بیماری کرونا است سرمایه‌گذاران سرمایه‌هایشان را به سمت بازار طلا هدایت کرده‌اند تا به این شکل بتوانند سرمایه‌های امنی را برای خود پس‌انداز کنند.

رئیس کل بانک مرکزی نیز گفت: بانک مرکزی با هیجانات بازار هیجانی برخورد نمی‌کند بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر تلاش‌ها برای سفته بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا خنثنی می‌کنند و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.

رئیس‌جمهور نیز با بیان اینکه تحریم آمریکا مانند ویروس کرونا است که ترس و وحشت آن بیشتر از واقعیت آن است، گفت: انتظار از اتحادیه اروپا این است که در برابر اقدامات غیر قانونی آمریکا ایستادگی کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.