کد مطلب: ۵۴۰۳۰۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش قیمت در همه‌ بازارها / کدام بازار بیشتر رشد کرد؟

افزایش قیمت در همه‌ بازارها / کدام بازار بیشتر رشد کرد؟

بازارهای طلا، دلار، سکه و ارز پس از افت ارزشی که در هفته قبل داشتند در این هفته دوباره روند صعودی را در پیش گرفتند و بازار دلار و سکه بیشترین افزایش قیمت را داش

به گزارش تجارت‌نیوز ، با این که در هفته قبل بازارهای طلا، دلار، سکه و بورس روند نزولی داشتند اما در این هفته دوباره به مدار صعودی برگشتند.

دلار صرافی ملی

در هفته قبل بازار ارز تحت تاثیر اخبار مذاکرات و تزریق ارز با ریزش بیش از دو هزار و ۵۸۰ تومانی مواجه شد و صرافی ملی در پایان هفته نرخ دلار را ۲۰ هزار و ۶۴۸ اعلام کرد.

اما در این هفته روند افزایشی دلار دوباره شروع و حدود هزار تومان گران شد، آخرین نرخ دلار در این هفته ۲۱ هزار و ۶۱۳ هزار تومان است. در طول این هفته دلار ۴٫۶ درصد رشد کرد.

طلای ۱۸ عیار

معامله‌گران بازار فلزات گرانبها هر گرم طلای ۱۸ عیار را در هفته گذشته روی نرخ ۹۴۰ هزار تومان معامله می‌کردند اما در این هفته حدود ۲۸ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

براساس داده‌های شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت طلا ۱۸ عیار در این هفته با رشد حدود سه درصدی به نرخ ۹۶۸ هزار تومان رسید.

سوم اردیبهشت

سکه امامی

سکه نیز همانند دو بازار دیگر با این که هفته قبل نزولی بود اما در این هفته با رشد قیمت ۴٫۵ درصدی همراه شد.

در هفته قبل قیمت هر عدد سکه امامی ۹ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان بود اما در این هفته با افزایش ۴۲۷ هزار تومانی به رقم ۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومانی رسید.

بورس

براساس داده‌های سازمان بورس اوراق بهادار، بازار سرمایه هفته گذشته را با شاخص یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحدی به پایان رسانده است.

اما در این هفته ۱۲ هزار واحد (یک درصد) رشد کرد و در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت به سطح یک میلیون و ۱۸۴ هزار واحدی رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.