کد مطلب: ۴۱۱۸۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ادامه افزایش قیمت طلا، سکه و دلار / بورس از رشد بازماند

ادامه افزایش قیمت طلا، سکه و دلار / بورس از رشد بازماند

در آخرین هفته آبان ماه امسال که با اولین هفته گرانی بنزین همزمان شد، تنها بورس از صعود بازماند، از سوی دیگر دلار، سکه و طلا روند صعودی را پشت سرگذاشتند و با تغییر قیمت بیشتر از 2.5 درصد همراه شدند.

در آخرین هفته آبان ماه امسال که با اولین هفته گرانی بنزین همزمان شد، تنها بورس از صعود بازماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چهارمین هفته از آبان ماه امسال، دلار، سکه و طلا روند صعودی را پشت سرگذاشتند و با تغییر قیمت بیشتر از 2.5 درصد همراه شدند.

در بین بازارها، طلا بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

قیمت دلار که طی دو هفته گذشته روند صعودی در پیش گرفته بود، در هفته جاری نیز صعودی ظاهر شد و با افزایش تقریبا 300 تومانی در سطح ۱۱ هزار و 790 تومان در پایان هفته قرار گرفت.

بازار سهام که هفته گذشته با بازدهی 0.5 درصدی توانسته بود با در کانال 307 هزار واحدی قرار بگیرد، در هفته جاری همزمان با گران شدن بنزین روندی نزولی را در پیش گرفت. در همین راستا، بازار سهام در هفته جاری با افت 0.68 درصدی ، کاهش 2098 واحدی شاخص را به ثبت رساند و در کانال 304 واحدی قرار گرفت.

بورس در دو روز ابتدایی هفته جاری با افت شدید شاخص همراه شد، اما در سومین روز کاری در هفته جاری تغییر جهت داد و روند صعودی کندی را تا پایان هفته در پیش گرفت.

4569

در بازار فلزات طلایی نیز همانند روند هفته گذشته، طلا و سکه روند صعودی در پیش گرفتند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با رشد تقریبا سه درصدی از 411 هزار و 600 تومان در ابتدای هفته به 423 هزار و 900 تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد 2.66 درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از چهار میلیون و 45 هزار تومان در ابتدای هفته به چهار میلیون و 153 هزار تومان در پایان هفته رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.