کد مطلب: ۶۱۹۰۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازدهی بازارها هفته چهارم دی ۱۴۰۰ / کدام بازارها کمترین افت را داشتند؟

بازدهی بازارها هفته چهارم دی ۱۴۰۰ / کدام بازارها کمترین افت را داشتند؟

قیمت دلار، قیمت طلا و سکه و شاخص بورس در معاملات هفته پایانی دی ۱۴۰۰ با روند نزولی همراه بودند. اما کدام بازار بیشترین افت را داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازارهای مالی در هفته پایانی دی ۱۴۰۰ با روند نزولی قیمت‌ها و شاخص‌ها همراه بودند. بیشترین روند نزولی را بازار سهام با حدود چهار درصد کاهش شاخص کل ثبت کرد.

قیمت دلار

قیمت دلار در پایان معاملات هفته گذشته در نرخ ۲۵ هزار و ۶۸۰ تومان قرار داشت. دلار در آخرین روز معاملاتی دی ۱۴۰۰ به ۲۵ هزار و ۱۶۹ هزار تومان رسید. قیمت دلار در هفته آخر دی ۱۴۰۰ دو درصد کاهش قیمت داشت.

قیمت طلا و سکه

قیمت سکه هفته گذشته را با نرخ ۱۲ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان به پایان رساند و در پایان دی ماه ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۳۰۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه حدود ۰٫۸ درصد کاهش داشت.

قیمت طلا یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان بود که در جریان معاملات هفته چهارم دی با حدود ۰٫۷ درصد کاهش به یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان رسید.

بورس

شاخص کل بورس در جریان معاملات هفته چهارم دی ماه از شاخص یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد با افت چهار درصدی به یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد رسید.

222 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    رشد بورس دو رکن اساسی دارد؛
    مهمترین رکن رشد بورس “عملکرد شرکت ها و صنایع سهامی” است که به گفته کارشناسان الحمد ا…، سوددهی شرکت ها و افزایش سرمایه آنها نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته و گزارشات ۹ ماهه اکثر شرکت ها خوب است.
    رکن دوم رشد بورس “رفتار سهام داران شرکت ها” است که متاسفانه به گفته کارشناسان نگاه ها کوتاه مدت و به دنبال سودهای مختصر است که همین عامل با وجود ارزنده بودن سهام، باعث نوسانی و ریزشی شدن شاخص شده است و در صورتی که شاخص نوسانی و ریزشی باشد، پول های هوشمند در ورود مردد شده و حجم و ارزش معاملات کاهش می یابد، پس شعار جامعه سهام داری از شنبه؛
    #نه به فروش هیجانی.
    #نه به سهام داری کوتاه مدت.
    #آری به سهام داری نمونه حداقل یک سال به بالا و برای سود خوب سه الی چهار ساله توسط *اکثریت*.
    برادران سهام دار با توجه به حمایت های دولت و مجلس، ارزنده بودن سهام در قیمت های فعلی و گزارشات ۹ ماهه خوب شرکت ها با سه شعار بالا حتم به یقین بورس، ان شاء ا… به رونق برمی گردد.

  • ناشناس

    اهمیت ندادن به اعتراض سهامداران خرد ادامو رو یاد سال96میندازه که چجوری اعتراض به موسسات غیرمجاز کشورو درگیر کرد