کد مطلب: ۶۱۹۶۷۶

بازدهی سالانه بازارهای مالی از دی ۹۹ تا دی ۱۴۰۰

بازدهی سالانه بازارهای مالی از دی ۹۹ تا دی ۱۴۰۰

در یک سال گذشته (دی ۹۹ تا دی ۱۴۰۰) قیمت طلا و سکه بیشترین افزایش قیمت و بازدهی مثبت را ثبت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در یک سال گذشته قیمت‌ها در بازارهای مالی با افزایش قیمت همراه بودند. قیمت طلا و سکه بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

قیمت دلار

قیمت دلار از دی ۹۹ تا دی ۱۴۰۰ حدود ۱۵ درصد رشد داشته است. قیمت دلار در پایان دی ۹۹ حدود ۲۱ هزار و ۸۶۶ تومان قیمت داشت اما در پایان دی ۱۴۰۰ به ۲۵ هزار ۱۶۹ هزار تومان رسید. این درحالی بود که قیمت دلار در بازار آذر ۱۴۰۰ سقف‌های بالای ۳۰ هزار تومان را ثبت کرد.

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا در بازار دی ۱۴۰۰ حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ثبت شد که نسبت به دی ۹۹ با ۲۴ درصد رشد همراه بود.

همچنین قیمت سکه در بازار دی ۹۹ حدود ۱۰ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان قیمت داشت که با رشد ۲۰ درصد در دی ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

این افزایش قیمت درحالی ثبت شده است که قیمت طلا در بازار فروردین ۱۴۰۰ حدود یک میلیون و ۸۵ هزار تومان بود که پس از گذشت ۱۰ ماه از ابتدای سال به نرخ یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان رسیده است. قیمت طلا در این ۱۰ ماه حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

همچنین قیمت سکه در پایان دی ماه به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۰۳ هزار تومان رسید که نسبت به ابتدای سال حدود ۹٫۴ درصد رشد داشته است. قیمت سکه در ابتدای سال ۱۴۰۰ در نرخ ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قرار داشت.

بورس

شاخص کل بورس در یک سال گذشته حدود هفت درصد رشد داشت. شاخص کل بورس در دی ۹۹ در کانال یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار داشت که در پایان دی ۱۴۰۰ به کانال یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد رسید.

12 10

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس فقط شاخص سازی است در اصل از پارسال تا امسال عدد شاخص بیشتر شده ولی همه سهامدارها تو ضرر بالای ۵۰ درصدی هستند اگر تروم را هم حساب کنی بالای ۸۰ درصد ضرر میشه. خوب بود ما هم مثل خودشان دلال و دزد بودیم . تجارت نیوز منتشر کن

  • مسگرلقمانی

    دولت کثیف آمریکا هشتاد درصد از پول مردم جهان را به وسیله نهنگها وفدرال رزو دزدید .این یعنی حقوق بشر و دمکراسی.حقوق بشر یعنی دستکاری بازار و فریب مردم لعنت بر آمریکا ورشکسته دزد که از مردم دزدی میکنه

  • Bahman

    کدوم کارشناس این تحلیل رو انجام داده
    از پارسال برج ۸ تا الان زیان ۷۰ درصدی روی ۳ سهم داشتم پس تحلیل کاملا اشاباه هست

  • ناشناس

    یه موقع کسی در مورد بورس حرف نمیزد و بورس راه خودش را میرفت ولی الان کسی میخواد رای بیاره ، ادمهاهی سیاسی ،مجلس و….در مورد بورس حرف میزنن این نشون میده کاملا در بورس دخالت دارن و بورس کاملا دستوری اداره میشه سهامها مفت شدن شاخص کاملا دروغه لطفا سهامها را مفت نفروشید اکثر حقوقی در حال خرید هستن

  • ناشناس

    بازدهی زیادی بورس داشته اعصاب و روان را خراب کرده حبیب قبرستان ها را پر پول کرده حال بانکی مردم را نابوده کرده والبته یازده ای مثبت زیاد دیگ ی که مجال گفتن ان نیست

  • ناشناس

    پولمون صفر شد خدا نشناسا یه کاری کنید خداازتون نگذره دین وایمانمونو از بین بردید

  • ناشناس

    من یکسال پیش سهام خریدنم الان نزدیک 50 درصد توضررم بازدهی 7 درصد کجا بود

  • ناشناس

    سکوت =بدتر شدن وضعیت کنونی فقط باید بریم دم قمارخونه

  • ناشناس

    ساختمون بورسو بفروشن پول مردمو بدن بعدم برا همیش بورسوو تعطیل کنن چون حناشون دیگه رنگی نداره

  • ناشناس

    عیدتان مبارک