کد مطلب: ۲۱۶۸۹۷

بدهی خانوارهای آمریکایی افزایش یافت

بدهی خانوارهای آمریکایی افزایش یافت

تازه‌ترین گزارش فدرال رزرو آمریکا نشان می‌دهد که بدهی خانوارهای آمریکایی در سه ماه چهارم 2017 با سریع‌ترین رشد از 2007 میلادی روبرو شده است.

فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد: میزان بدهی خانوارهای آمریکایی در سه ماه چهارم 2017 با سریع‌ترین رشد از سال 2007 روبرو شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس این گزارش میزان بدهی انباشته شده خانوارهای آمریکایی در این مدت با رشد 7.8 درصدی در اعتبارات مصرفی و رشد 3 درصدی در استقراض رهنی برای خرید مسکن روبرو شده است.

این روند موجب شده است تا هزینه‌های مصرف‌کننده در اقتصاد آمریکا در این مدت با رشد 3.8 درصدی روبرو شود که بالاترین نرخ در یک سال گذشته است.

این گزارش نشان می‌دهد که ارزش ثروت و دارایی آمریکایی‌ها در این مدت به خاطر رشد قیمت مسکن و ارزش سهام با افزایش نسبی روبرو شده است. شاخص اس اند پی 500 در سه ماه پایانی 2017 با رشد 6.1 درصدی روبرو شده که بهترین عملکرد در دو سال اخیر بوده است.

میانگین قیمت مسکن نیز در آمریکا در این مدت 5.3 درصد افزایش یافته است. ارزش دارایی‌های خانوارهای آمریکایی که مالک مسکن هستند در این مدت 454.3 میلیارد دلار افزایش یافته که بالاترین رقم از سه ماه سوم 2016 بوده است.
هزینه‌های مصرفی دو سوم تولید ناخالص داخلی امریکا را تشکیل می‌دهد.

منبع: طلانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.