کد مطلب: ۸۱۷۸۸۲

برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه تشدید می‌شود

برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه تشدید می‌شود

طرح تشدید برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه، با پایان تعطیلات نیمه خرداد آغاز می‌شود. این طرح در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی اجرایی خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام کرد که از ۱۶ خرداد اجرای طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سطح بازار از سوی سازمان حمایت، سازمان صمت استان‌ها، نیروی انتظامی و با همکاری سایر نهادهای امنیتی آغاز می‌شود.

این طرح با هدف اجرای مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی انجام می‌شود. به گفته محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این طرح، نظارت بر عرضه کالاهای مختلف در حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و کالای دخانی تشدید می‌شود ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی

چندی پیش، قاسم پالوچ، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مورد گفته بود: طرح تشدید نظارت و برخورد با عرضه کالای بدون شناسه از ۱۶ خرداد اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان حمایت، مقابله با عرضه کالای قاچاق و تقلبی در بازار است، گفت: براساس مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز، طرح تشدید نظارت و برخورد با عرضه کالای بدون شناسه از ۱۶ خرداد اجرا می شود. این طرح برای پنج گروه کالایی مشمول طرح، اجرایی می‌شود (تحلیل بازار).

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.