کد مطلب: ۴۲۷۶۵۵

برقراری پرواز بین تهران &#۸۲۱۱; دوشنبه &#۸۲۱۱; بیشکک

برقراری پرواز بین تهران – دوشنبه – بیشکک

پرواز تهران – دوشنبه – بیشکک، امروز (دوشنبه ) چهاردهم بهمن ۱۳۹۸ با پرواز شرکت هواپیمایی ایرانی «وارش» از تهران به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان و بیشکک پایتخت قرقیزستان انجام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، پرواز تهران - دوشنبه - بیشکک، امروز (دوشنبه ) چهاردهم بهمن ۱۳۹۸ با پرواز شرکت هواپیمایی ایرانی «وارش» از تهران به شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان و بیشکک پایتخت قرقیزستان انجام شد.

با پیگیری‌های انجام شده، این اقدام به منظور رفاه حال اتباع سه کشور و سفر گردشگران و مجوز سازمان های هواپیمایی کشورهای مذکور، انجام شده است.

طبق برنامه، زمان این پرواز، روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۴ صبح از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه و برگشت آن در ساعت ۹:۳۰ صبح (به وقت محلی)همان روز از فرودگاه دوشنبه و ساعت ۱۳(به وقت محلی) از فرودگاه بین المللی بیشکک خواهد بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از خردادماه سال جاری پرواز مستقیم مشهد-دوشنبه برقرار شده است که با توسعه روابط فی مابین، افزایش تعداد مسافران، موافقت سازمان‌های هواپیمایی دو کشور و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و تاجیکی، انشاءالله تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، در آینده نیز افزایش یابد.

شایان ذکر است در سال گذشته و پس توقف پروازهای شرکت هواپیمایی "آسمان" و "تاجیک ایر" مسافرانی که قصد عزیمت به ایران و تاجیکستان داشتند، می‌بایست از مسیرغیر مستقیم و از طریق کشورهای ثالث مسافرت کنند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.