کد مطلب: ۵۵۶۰۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۲ تیر ۱۴۰۰ / شاخص کل کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را رد کرد

پایان بورس امروز ۲ تیر ۱۴۰۰ / شاخص کل کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را رد کرد

امروز دوم تیر ماه، شاخص کل بورس با ۲۶ هزار واحد مثبت و بیش از دو درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز شاخص کل بورس با ۲۶ هزار واحد مثبت و بیش از دو درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۱۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم پا به پای شاخص کل روندی صعودی را داشت و با سه هزار واحد مثبت و نزدیک به یک درصد رشد در محدوده ۳۷۶ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات امروز بازار سهام به شش هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته روند کاهشی را داشته است. حجم معاملات امروز بازار هم به ۱۰ هزار میلیارد برگه سهم رسید.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «کگل» تاثیر مثبتی ذر شاخص گذاشتند و بیشترین تراکنش‌ها هم برای «خساپا»، «ومدیر» و «خودرو» به ثبت رسید.

بیشترین حجم معاملات را «خساپا» با ۱٫۴۹ میلیارد سهم «خودرو» با ۹۱۹٫۵ میلیون سهم «خگستر» با ۵۸۰ میلیون سهم«وتجارت» با ۴۲۳٫۶ میلیون سهم و «خپارس» با ۳۸۵٫۸ میلیون سهم داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از شش هزار و ۲۹۵میلیارد تومان رسید. و حدود ۳۷۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار امروز داشتیم.

2 تیر 1 scaled

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پارسال برج۷ ۶۰درصد سهام عدالت فروختم هیچی ندادن بهم چرا پول سهام عدالتم نمیدید سرطان بشه بجون بچه هاتون ۱۱ملیلون کم شد از ۲۱ ملیلون شد ۱۱ملیلون خرج دارو دکترتون بشه پول سهام مردم خوردید

  • ناشناس

    سلام چرا 40درصد باقی مونده آزاد نمیشه؟

  • ناشناس

    فروش سهام را آغاز کنید به پول نیاز داریم از برج 6تا منتظریم

  • ناشناس

    سلام توروخداسهام هاروبراموازادکنیدپول احتیاج داریم

  • مکی

    چرازیان خریداران پالایشیکم راجبران نمیکنید.؟حرفی که زدید پاش وایسید.

  • ناشناس

    تا نیمه قفل شده بازار باتوجه به مثبت بودن بازار آزاد نشه نتیجه میگیریم احتمال ریزش هست یعنی این مثبت ها موقتیه با عقل جور در نمیاد که بازار به سرعت سعود کنه ولی قفل شده ها همچنان منفی بخورند منطقی نیست

  • ناشناس

    آقای رئیس جمهور وسازمان بورس پارسال همین موقع باتبلیغات فراوان ازمردم خوایستیدوارد بورس بشید پالایش یکم بخرید مردم هرچه طلا پول داشتند سهام پالایش یکم خریدنداز اون موقع تا حالا منفی الان هم27درصد توضررند قرار شد سازمان بورس ضرر مردم را جبران کند

  • ناشناس

    پالایش یکم پس از یک سال با این همه تبلیغات 27درصد توی ضرر کی جبران می شودفقط حرف میزنید کی عمل می‌کنید

  • ناشناس

    الان من نمی فهمم میره بالا میگید هنوز کمه میره پایی میگید بازم کمه الان بورس خوب شده یا نه

    • ناشناس

      اینها که میخواند شاخص بره بیخودی بالا حبابتر شه با اونا که میخواند زیادی بیاد پایین دو دسته مختلف هستند

  • ناشناس

    این محبی مجد همیشه فاز منفی میده ی چیشم جالبه همیشه اشتباه میکنه و مردم رو میترسونه.و مردم از صف فروش بیاید بیرون بورس کلی بدهکار خیلیییی از موسسه و شرکتها قیمت اجناسشون چند برابر شده بعد سهامهاشون نصف شده با منطق جور در نمیاد اگ بازار شروع به ریزش کنه اگ 1,2روز منفی بشه عیبی نداره چون ذات بازار همش که نباید مثبت باش ولی اگر باز منفی های زیاد و ریزش شروع بشه و باز هم صفهای فروش ابشاری که الانم هست ولی کمتر شده شروع بشه 1 جای کار بد میلنگه.امیدوارم هرچه زودتر ضررهای مردم جبران بشه با این گرونیها و مردم هم نرن توی صف فروش.موفق باشین