کد مطلب: ۵۵۹۶۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۱۲ تیر چگونه به پایان رسید؟ / بیشترین تاثیر منفی «فولاد» در بازار امروز

بورس امروز ۱۲ تیر چگونه به پایان رسید؟  / بیشترین تاثیر منفی «فولاد» در بازار امروز

شاخص کل بورس با ۱۰ هزار واحد منفی و ۰٫۸۷ درصد افت به کار خودش پایان داد و در کانال یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام در نیمه اول معاملات با روندی مثبت و صعودی کار خودش را آغاز کرد اما در نیمه دوم بازار شاخص کل بورس با ۱۰ هزار واحد منفی و ۰٫۸۷ درصد افت به کار خودش پایان داد و در کانال یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد قرار گرفت. همچنین امروز ارزش معاملات بورس به پنج هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز ۰٫۳۵ درصد افت و ۱۳۳۰ واحد منفی در محدوده ۳۸۲ هزار واحد قرار گرفت. امروز نمادهای «فولاد»، «شستا» و «فملی» که هفته گذشته با تاثیری مثبت بر روی شاخص کل بورس بودند امروز روند بازار را منفی کردند.

در پایان بازار امروز ۱۸۴ نماد در صف فروش قفل بودند ۶۹ نماد هم در صف خرید قرار گرفتند. بیشترین حجم معاملات در بازار امروز برای «کرمان»، «خودرو» و «خساپا» ثبت شد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶هزار و ۱۹۰میلیارد تومان رسید. بیش از ۳۴۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد.

12 تیر 2 scaled

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا وقتی این دولت بی کفایت تدبیر و امید سرکار است
    تا وقتی دژپسند وزیر اقتصاد کشور است
    تا وقتی مسوولان بی کفایت سازمان بورس سر کارند
    بورس قابل اعتماد نیست.

  • ناشناس

    با این اصلاح شاخص و صف های فروش، خروج نقدینگی و کاهش ارزش معاملات را خواهیم داشت، از مسؤلین فعلی سازمان بورس انتظاری بیش از این نیست.

  • ناشناس

    سود نده به فکر فروش باش یک ساله عرضه ندارید یک سهام بفروشیدخجالت بکشید

  • ناشناس

    ولی سهام کوچک و متوسط فلزی امروز رشد خوبی داشتند چون نقدینگی در بازار کمه فولاد هم شرکت بزرگیه منفی بوده چون نقدینگی از اونا وارد سهام کوچک میشه که خوبه بتدریج شاخص هم وزن بالا میره و ورود تدریجی نقدینگی و انشالله نقدینگی کافی برای رشد سهام بزرگ هم در آینده فراهم می‌شود

  • ناشناس

    دامنه نوسان که هیچ/چرا؟چون عمده سهامداران افرادی هستندکه نوسانگیری رامدنظرخودشون قراردادند.تنهاسهامداران همون عده هستن که متضررین سال قبل هستندوبه امیدجبران ضررورسیدن به اصل پول خودشون دراین بازارموندن ./عده ای هم فقط بازارگردان ونوسان گیرهستندکه این هم قطعانه تنهاسودبلکه ضررخواهندکرد.قبلاگفتم الان هم میگم دوای درداین بازاراعتمادبین مردم ودولته که ازبس این دولت بذربی اعتمادی رادردل مردم کاشت وبذررشدکردومیوه ای بنام نفرت راپدیداوردکه ازبین رفته .وتاطعم تلخ این میوه زیرزبان ودردل مردمه بازاربورس درست نشدنی نیست…چندروزسبزنمودن نیزکلاه گشادیست که اگرباچشمک چندنمادسبزواردبازارشدیدقطعادومین تقاطع یاسومین چراغ قرمزروشن خواهدشدوتقاطع های باچراغ قرمزدرخیابان بورس تاپایان این دولت ادامه خواهندداشت.پس لطفابه خیابان بورس که یک تقاطع باچراغ سبزعبورمیکنی ومابقی تقاطع هاقرمزهستندتااین دولته واردنشوید.ازهمون جاده خاکی خودتان برویدکه بهتره

    • ناشناس

      متضررین اکثر فروختن و رفتن

    • ناشناس

      داداش وارد نیستی و فقط شاخص نگاه میکنی من چندین تا سهم بهت میگم زیاد که توی این چند وقت که شاخص قرمز بود اینا بالای پنجاه درصد سود دادن تمام گروه پتروشیمی اکثر سهمایی دارویی و اکثر سهمای کوجیک فلزی پنجاه درصد بانکی ها اینا همه بالای پنحاه درصد سود از بهمن نود و نه تا الان دادن قبلا هم بور س همینطوری بود و من خوشحالم که به روال قبل از سال ۹۸ برگشته.
      برای مثال هم بهت میگم سهم نوری را یه نگاهی بکن.

  • ناشناس

    دوباره شاهد فروش آبشاری مردم بودیم.خروج نقدینگی توسط حقیقی. البته فردا مثبت میشه چون قیمتها رسید با یک روز منفی به دو هفته پیش

    • سیدحسین

      فردا هم منفیه!شک نکن فریب دقایقی ازبازارونخور!

  • ناشناس

    کارشناس محترم آقای ایمان رئیسی درست می گوید و بازار ریزش یا صعود گسترده ای نخواهد داشت و شاخص در کوتاه مدت در همین محدوده فعلی نوسان خواهد داشت.
    با سبز و قرمز شدن بورس کامنت ها تغییر می کند تا دو روز بورس سبز می شود تمام کامنت ها مثبت نوشته می شود تا یک روز بورس قرمز می شود کامنت های گلایه گذاشته می شود، برادران سهام دار بورس همین است چند روز سبز دارد چند روز هم قرمز تا سهام اصلاح شوند اگر قرار باشد بورس همش مثبت باشد سهام چنان رشدی می کنند که دیگر خریداری ندارد و قفل در صف فروش می شوند و حجم و ارزش معاملات بازار پایین می آید پس فاز اصلاحی به نفع پویایی بازار است.
    در مورد حذف دامنه نوسان در اوایل ممکن است به نفع بازار باشد ولی در آینده به نظر می رسد زیاد به نفع بازار نباشد، اگر به جای حذف دامنه نوسان، دامنه بازتر شود بهتر است چون در این صورت هم قدرت نقدشوندگی سهام بالا می رود و هم سهام اصلاح می شوند و پویایی بازار حفظ می شود.

  • ناشناس

    فردا مثبت میشه امروز به اندازه دو هفته افت کرد

  • ناشناس

    اصلاح یک نوع بهانه است امروز حقوقی ها از این بهانه خبر داشتند که این طور عرضه آبشاری کردند تا دوباره از کف قیمت همه رو پارو کنند

  • ناشناس

    ?۱۰۰درصد از فردا مثبته تا آخر هفته?