خبر فوری:

کد مطلب: ۵۷۷۸۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس بعد از ۲ روز سبز شد / کگل شاخص را مثبت کرد

بورس بعد از ۲ روز سبز شد / کگل شاخص را مثبت کرد

روند شاخص کل بورس امروز مثبت بود و در پایان بازار در کانال یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد قرار گرفت و هزار واحد مثبت و کمتر از ۰٫۱۰ درصد رشد را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با روندی مثبت و صعودی به کار خود پایان داد. روند شاخص کل بورس امروز مثبت بود و در پایان بازار در کانال یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد قرار گرفت و هزار واحد مثبت و کمتر از ۰٫۱۰ درصد رشد را ثبت کرد. شاخص هم‌‎وزن هم امروز به ۴۶۹ هزار واحد رسید و دو هزار واحد مثبت را ثبت کرد.

ارزش معاملات امروز بورس به ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و کگل، شبندر و فولاد بیشترین تاثیر مثبت و منفی را در بازار گذاشتند. بیشترین تراکنش‌ها هم امروز برای شستا،شبندر و ومدیر ثبت شد.

در معاملات امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۱۰هزار و ۶۵۰میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از ۳۲ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد ۱۰۵نماد و افت بیش از سه درصد ۱۷۷نماد در بازار اتفاق افتاد.

گروه‌های فرآورده‌های نفتی، خودرو و فلزات اساسی امروز از برترین گروه‌های صنعتی بودند. بیشترین حجم معامله را هم شبندر، خساپا و خودرو داشتند.

با توجه به پیام ناظر بازار امروز توقف نماد غپاک به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و وقفه معاملاتی در نماد کحافظ به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت اتفاق افتاد.

همچنین امروز نمادهای حفاری و خرینگ هم بازگشایی شدند. روز چهارشنبه هم قرار است شرکت دارویی،آرایشی و بهداشتی آریان کیمیاتک(کیمیاتک) و شرکت فولاد سیرجان(فجهان) در بازار سهام عرضه شوند.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید گزارش عملکرد مالی عرضه اولیه چهارشنبه فرابورس / مجوز افزایش سرمایه فجهان صادر شد! را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید از چناران

    منظور کارشناس شاید این بوده که نماد سبز هم توی نقشه بازار پیدا شده

  • حسین

    بورسی که دوروزسبزه چهاروز قرمزه نشان دهنده فرمان دردست دولته وتازمانی این وضع بورس باشه مردم بی اعتمادروبه سرمایه گذاری کاذب میرن

  • ناشناس

    در همه جای دنیا به سهام دار خرد هم بها می دهند در ایران حقوقی و سهامدار عمده در تقسیم سود به سهامدار خرد رحم می کند نه در بالا و پایین بردن نماد – البته همه اینها بازی و سر کار گذاشتن سهامدار خرد است چراکه اگر سودی هم به او برسد از جیب دیگر او خارج می کنند

  • ناشناس

    سلام بردوستان بورسی یه سوال دارم تواین ماه چندباربرامن این مشکل پیش امد کسی میتوند جواب بدد شک من برطرف شد تو سر خطی زدن خرید شبندر یابکاب ساعت سایت مفید چندثانیه میرفت جلو یهو چند ثانیه برگشت میکردعقب باورم نمیشد چه جوری میشد اینا انجام داد ساعت مفید از ساعت کشوری عقب میرفت یاساعت8:45:00 سرخطی میزنی نوبتت230باحجم320ملیون میشی یعنی چی بااین ساعت اگه اول نمیشی پس این همه حجم جلومن امده؟از کجاس؟پس قانون سرخطی مگه ازساعت00به بعد نیست؟اگه رو59یا58ثانیه هم بزنی خطا زمانی میاد یکی جواب بدد منم یاد بگیرم رباط از کجا بیارم؟

    • ناشناس

      سرخطی نزن کلی کارمزد میگیرند و با این قماربازها فردا دیدی تو صف خرید گرون خریدی چون فردا نوسانگیر قماربازها رو فرستاده تو صف فروش و ۱۰ درصد ضرر کردی

  • ناشناس

    سبز؟ ??
    آره به سرسبزی جهنم می مونه، تمام سهام یا منفی شدن یا در حال منفی شدن بودن که فقط زمان بازار به اتمام رسید و گرنه می دیدید از دل این سرسبزی چه گدازه هایی می زد بیرون

  • ناشناس

    با تشکر فراوان از سر مایه گذاران ریسک پذیر بورس که کسر بودجه دولت را جبران می کنند و گامی مهم در جهت پیشرفت کشور بر می دارند و توجه دارند که ریسک ذات بازار سرمایه است …عزیزان دید دراز مدت داشته باشید و به راه خود ادامه دهید …جلو ضرر را هر وقت نگیری باز هم ضرر است.

  • ناشناس

    کلا معدنی هایی مثل کگل که صادراتی و دلاری است خوب سودی میکنه وابستگی کمی هم به واردات دارند و کمتر تحت تاثیر تحریم بودند

  • ناشناس

    آخه قیمت پایانی ربطی به امروز ندارد منظور این است دیروز مثبت بوده و امروز اندکی منفی میگویند بیشتر سهام پایانی مثبت دارند معاملات اخر مهم است که اکثر منفی بودند شاخص کل بورس تهران مضحک است با یک گل بهار میشه فردا و پس فردا بخاطر عرضه اولیه همه فروشنده و منفی این هم کلک جدید

  • ناشناس

    چرادروغ میگید

  • ناشناس

    خریداران کگل چه جراتی دارن ، یا یه چیزی اونا میدونن که من نمی دونم یا یه چیزی من میدونم که اونا نمی دونن . در هر صورت سهام دار باشید و پر سود . دعای خیر ما بدرقه راهتان .

    • ناشناس

      کگل بهترین سهامه بنیادی و سودسازیه دلاری داره چیش بده پسر خاله؟
      نترس سهام تو از کگل آسیب نمی‌بینه بعضی سهام بزرگ غیربنیادی هستند که الکی توسط پول قشنگها و نوسانگیرها نقدینگی بازار را این سهام می‌مکند سمت خودشان و بقیه سهام بنیادی را منفی می‌کنند از اونها دل‌نگران باش

    • ناشناس

      جواب این پسر خاله را بذار منتظر جواب هستند در شناخت سهام بنیادی و غیربنیادی دچار اشکال هستند