کد مطلب: ۴۹۷۳۷۹

رکوردزنی ارزش معاملات در روز منفی بورس / بازگشایی فملی انجام نشد

رکوردزنی ارزش معاملات در روز منفی بورس / بازگشایی فملی انجام نشد

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با بیش از 10 هزار واحد افت، به روند صعودی چند روز اخیر خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن امروز 0.18 درصد رشد داشت. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با بیش از 10 هزار واحد افت، به روند صعودی چند روز اخیر خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن امروز 0.18 درصد رشد داشت. این در حالی بود که نمادهای تاپیکو، فولاد و کگل بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

در معاملات امروز بازار سهام، ارزش کل معاملات بیش از 20 هزار میلیارد بود تا رکورد ارزش معاملات بورس در نیمه دوم سال شکسته شود. ارزش کل معاملات فرابورس نیز حدود 7 هزار میلیارد تومان بود که سه نماد مارون، کگهر و آریا تاثیرگذارترین نمادها در این بازار بودند.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را پایان داد که سه گروه خودرویی، بانکی و فراورده‌های نفتی همچنان پرمعامله‎ترین گروه‌های بازار هستند. همچنین بازگشایی فملی در دقایق آخر معاملات بورس نیز به دلیل مچ نشدن قیمت انجام نشد.

در معاملات امروز همچنین گروه بانکی که در دقایق ابتدایی در محدوده منفی معامله ‌می‌شد در نهایت با افزایش تقاضا مواجه شد و برخی از نمادهای این گروه با صف خرید به کار خود پایان دادند. همچنین در معاملات امروز بورس سه نماد وتجارت، خودرو و خساپا بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در ویدئوی زیر ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امروز بخاطر باز شدن فملی بازار افت داشت چرا که فملی سهم خوبیه و بهترین موقعیت برای جایگزینی سهم های کم ارزش با این سهم خوبه. عرضه تو اون سهم ها به دیگر سهم ها هم سرایت کرد. بازار در هفته بعد بعد از تثبیت شاخص ۱.۶ و هجوم خریداران جدید بصورت شارپی بالا خواهد رفت

  • ناشناس

    سهامهای من امروز تو بازار منفی صف خرید بودند.سهام سود ده بخرید نه آنهایی که سود ندارند.

  • ناشناس

    منفی شدن امروز طبیعی بود

  • من

    نمیشه که هر روز مثبت باشه

  • ناشناس

    بعضی می گویند قیمت سهام ما فقط در جا زده خوب قیمتش همین است دیگه 20 درصد بالا تر یا پایین تر دیگه نباید حبابی شود که.یکسال سهام داری کن سودش را بگیر توقع داری ارزان بخری به کی گران بفروشی.

  • ناشناس

    سهام سود ده فولاد پاسوز سهام زیانده خودرو شده.

  • ناشناس

    به خاطر عرضه اولیه بوعلی تا آخر هفته منفی

  • امیر پورثابت

    رکوردزنی قبل از ریزش فجیع فاز دو! برای جذب حداکثری مالباختگان جدید و تامین بخش اول کسر بودجه سال 1400

  • ali

    انرژی3 بخرید که میلیاردرتون میکنه تارگتشو 450هزار دادن حالا تا اونجا هم نرسه تا 100هزار میره

  • ناشناس

    فرصت خرید همیشه و هر روز هست
    یکی معلوم نیست کی و کجا این جمله فرصت خرید رو گفته حالا بقیه هم هی همین جمله غلط رو قرقره می‌کنن!

تیترِ یک

آخرین اخبار