کد مطلب: ۴۹۷۸۹۷

بورس هفته را منفی تمام کرد / پالایشی یکم به قیمت پذیره‌نویسی رسید

بورس هفته را منفی تمام کرد / پالایشی یکم به قیمت پذیره‌نویسی رسید

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 1200 واحدی برای دومین روز متوالی منفی شد. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن امروز نیز حدود 1.5 درصد رشد کرد

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 1200 واحدی برای دومین روز متوالی منفی شد. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن امروز نیز حدود 1.5 درصد رشد کرد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

در معاملات امروز که با سبزپوشی شاخص آغاز شد، رفته رفته نمادهای شاخص ساز به فاز منفی وارد شدند و شاخص کل روندی نزولی به خود گرفت، در میانه‌های بازار صنایع به دو دسته تقسیم شده بودند که در این میان گروه پالایشی و بانکی قرمزهای بازار بودند و صنایع کوچکتر همگی سبزپوش بودند. در نهایت سه نماد فارس، کگل و شستا بیشترین تاثیر منفی و نمادهای اخابر و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت را در بورس داشتند.

ارزش معاملات امروز نیز نسبت به روز گذشته رشد قابل توجهی داشت و به 14.5 هزار میلیارد تومان رسید. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز امروز بیش از 12.5 هزار میلیارد تومان بود.

در معاملات امروز نیز همانند روزهای دیگر هفته، گروه‌های خودرویی و بانکی پرمعامله‌ترین گروه بازار بودند. همچنین عرضه اولیه بوعلی نیز به عنوان دومین عرضه اولیه این هفته انجام شد.

در جریان معاملات امروز همچنین برای لحظاتی زیر قیمت پذیره‌نویسی خود معامله شد. مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئو مشاهده کنید:

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این بورس درست نمیشه دیگه

  • ناشناس

    یک نکته جالبی که وجود داره اینه که هیچکس نمیتونه رفتار بازار را دقیقا پیش بینی کنه!! ولی خیلی جالبه که کل رسانه ها و کارشناسان میگن رفتار بازار منطقی شده و رشد شارپی هم وجود نداره!!!! اینو از کجا میدونن!!؟قشنگ معلومه که بورس را بصورت مصنوعی کنترل میکنن!!!

  • الهی

    سلام به هم وطن های عزیز
    اولا ، کسی رو مجبور نکردن به خرید پالایشی یا هر سهام دیگه ای…
    دوما دعوت کردن به سرمایه گذاری در بورس با دید بلند مدت و با پس انداز تون
    نه وام بگیرین یا تحت فشار باشید
    سوما ؛ کسی جایی نگفته و تضمین نکرده که به شما سود میده یا نمیده یا تضمین نکرده که ظرف مدت یکماه یا کمتر 30 در صد سود به خریداران…
    اگر اینجوری بود ک امروز یه میلیون بیاری توی بورس و روز بعد ده تومن ببری !! الان تمام مردم میلیارد بودن که با این روش !!
    وقتی که پالایشی رو گفتن فقط حقیقی ها میتونن خرید کنن ” و پنج میلیون بیشتر نمی تونی خرید کنی بخاطر این بود که دست حقوقی ها نیفته و نوسانگیرهامعامله ش نکنن که به این روز بیفته که متاسفانه افتاد … خود حقیقی ها یعنی خودمون همون لحظه اول صف فروش رو منفجر کردیم و دو دستی تقدیم حقوقی ها کردیم… هم ارزش صندوق هم رشد صندوق رو به باد دادیم ..
    اگر چندتا کد خرید کردی یا پولش و نیاز داری مشکل خودته نه فروشنده صندوق
    چرا پول قرض کنی که وارد بورس با اینهمه ریسک کنی ؟؟؟!!!!
    فقط یه نگاه به حجم خرید حقوقی بکنید و حجم فروشش اون وقت ارزش صندوق دستتون میاد … سه میلیون میخرن اما بیست هزار میفروشن… اونا ارزش پالایشی رو نمیدونن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازار همینه برد و باخت داره… نه بورس بلکه همه ی مشاغل این وضع و دارن
    سفارشهایی که قبل میشد و الان هم میشه که آقا بورس حداقل شش ماه تحمل میخواد یا اگر پول اضافه یا پس انداز ندارین وارد بورس نشید رو نادیده میگیریم و فقط روی دعوت به بورس زوم کردیم !!!!!!!!!
    بورس اول پول دوم دانش سوم دل و جیگر میخواد و صبررررر وگرنه بازنده ای و تمام سرمایه تو میدی به حقوقی ها و نوسانگیرها …
    پالایشی سودی داره که فکر شم نمیکنی اما فروش ضربتی باعث افت ش شد و طی یکی دو هفته ی آینده خود نمایی میکنه اون وقت فروشنده هاش بازنده هستند…
    آرزوی سلامتی و موفقیت دارم برای همگی

  • قلی

    شنبه ظهر اگر پالایشی صعودش شروع نشد باید دم سازمان بورس اعتراض کرد.
    یعنی چی؟ همینجوری مردم رو سه ماه سر کار گذاشتن ، بازم میگن منتظر باشید.
    خجالتم خوب چیزیه آقایون کم فهم. این صندوق رو قش کم درآمد پذیره نویسی کرده بودند. آهشون پشت سرتونه

  • مال باخته دولت

    با درود خدمت هم وطنان عزیز .این بورس دستوریه .پالایش یه سهام گرونه که انداختن به ملت .تا زمانی که بخوان دارا 3 رو بدن وضع پالایش همینه.وقتی خواستن دارا 3 رو بدن پالایشو یه مقدار میکشن بالا تا مردم دارا3 بخرن.

  • ناشناس

    مسئولین محترم برنامه ریزی دولت شما که منابع درآمد دولت را پیش بینی کردید، ۹۵ هزار میلیارد از بورس درآمد کسب کنید.
    از روی چه منطقی این پیش بینی انجان دادید ، وقتی این ETF پالایشگا ه که با قیمت گران به ما ملت فروختید و الان رهایش کردید، آیا اصلا می توانید حتی با حرف دیگه اسم فروش سهام بیاورید.
    خجالتی هم بیشتر مواقع خوب است.
    از ملت خجالت بکشید.

  • دهقان

    بورس وارد فاز گاوی شده،، یعنی صعود ولی به کندی،دقیقا مثل حرکت گاو،،، یواش یواش میره جلو،، اصلا هیجانی عمل نکنید به همین شکل هم بره بالا بین 7تا 10برابر بیشتر از بانک به شما سود میده،،، البته بعضی وقتا شایدم بیشتر،،، من خودم خیلی نگران بودم ومرتب از نماد به نماد دیگه می پریدم، دیدم همشون مثل هم عمل میکنن،،، دیگه ریزش نداریم،، فقط وفقط اگه میخواین سریعتر ضرراتون جبران بشه یکماه نهایتا دوماه اصلا سراغ پرتفوی نرید که اعصابتون به هم بریزه،،،،، شاخص نهایتا تا آخرسال بین 1900تا2000 تثبیت میشه،،، اصلا نگران نباشید،، پرسود سلامت باشید

  • باراد

    تواین روزا یا سهم های کوچولوموچولو و نقلی بخرید
    یا کل بودجتونون رو فقط شرکتای سرمایه گذاری بخرید سهم های شاخص ساز خریدن اشتباه محضه چه توبازار سعودی چه توبازار نزولی

  • ناشناس

    فقط حرفای اونایی که با اعتماد به نفس کامل میان اینجا مینویسن هفته اینده مثبته فلان بهمان بخرید کف قیمته….من شخصا به همین ادما شک دارم که ۹۹ درصدشون فروشنده ان خودشون.بسه دیگه مردم بدبخت شدن بقیه رو هم نکشید تو این منجلاب…

  • Zaker

    وقتی حقوقی از اینده و فردای بازار دقیق با خبر هست .خب معلومه مرتب نوسانگیری میکنه و حقیقی بدون شک ضرر
    عادلانه این هست که قوانین یکسان و برای همه باشه
    شما قوانین محدود کنندتون فقط برای حقیقی هست.این چه بورس مسخره ای هست؟