کد مطلب: ۴۹۴۹۳۳

شاخص کل در آستانه کانال ۱.۴ میلیون واحدی / خودرویی‌ها مانع از رشد بورس نشدند

شاخص کل در آستانه کانال 1.4 میلیون واحدی / خودرویی‌ها مانع از رشد بورس نشدند

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 1.7 درصدی به کانال یک میلیون و 390 هزار واحدی رسید. این در حالی است که افزایش شاخص کل هم‌وزن امروز 1.6 درصد بود. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 1.7 درصدی به کانال یک میلیون و 390 هزار واحدی رسید. این در حالی است که افزایش شاخص کل هم‌وزن امروز 1.6 درصد بود.

در معاملات امروز سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. از سوی دیگر معاملات منفی در نمادهای خودرو و خساپا نیز نتوانست تاثیر منفی چندانی بر شاخص کل بورس بگذارد.

در جریان معاملات امروز بورس، بیش از 18 میلیارد سهم جابجا شد که ارزش این معاملات 16 هزار و 600 میلیارد تومان بود. ارزش معاملات فرابورس نیز امروز 5 هزار و 880 میلیارد تومان بود.

معاملات امروز با فشار عرضه در نمادهای بزرگی چون شستا، فولاد و فملی آغاز شد اما رفته رفته معاملات رنگ و بوی بهتری به خود گرفت و به جز گروه خودرویی و گروه بانکی اکثر گروه‌ها معاملات سبزی را پشت سر گذاشتند. در جریان معاملات امروز همچنین نماد فملی به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده متوقف شد.

امروز سه گروه خودرویی، بانکی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و نماد خودرو با بیش از هزار میلیارد تومان، پرمعامله‌ترین نماد بورس بود.

بازار سهام در حالی معاملات امروز خود را به پایان رساند که شاخص کل در آستانه ورود به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی قرار گرفته است.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در ویدئوی زیر ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امروز قدرت فروش در بیشتر نمادهای شاخص ساز بیشتر بود احتمال اصلاح در محدوده 1450000 زیاده حواستون باشه

  • نوسان نگیر

    امروز حقوقیا خودرو وخساپا را در منفی 5 درو کردند فردا ،مردم را میبرند توصف خرید

  • ناشناس

    خودروییها اماده برای صعود قوی

  • کامیاب

    نم نمک دوباره دام پهن کردن مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمیشه بخدا باز یه چیزی پشت پرده است

    • ناشناس

      سلام دلال دلار. خوبی. دیگه مردم از دست شماهابا این فازهای منفیتون خسته شدن. به امید خدا بورس روند صعودیشو شروع کرده و سود خوبی هم به سهامداران میده. شما برو فکری به حال خودت کن که با لجاجت خدت دلاراتو نفروختی و حالا که اومده پائین باید ضرر رو قبول کنی. اما دیگه از بورس هم جاموندی و همینجور قیمتا داره میره بالا. یعنی دو سر ضرر شدی

    • ناشناس

      مطمئن باش روحانی شاخص ۲/۵ میلیون رو به رئیس جمهور بعدی تحویل میده

  • ناشناس

    باز سبز شد و گرگ ها ریختند بیرون ??

  • سکوت لطفاً

    آره اینا همون خودرویی هایی هستند که دیروز کارشناسان شما گفتن شنبه صعودی هستند یادتونه که ان شاءالله.چقدر هم مثبت بودن??
    در ضمن گفته بودن وتجارت و وبصادر هم صعودی و مثبت هستند اونا را هم امروز دیدیم چقدر هم که قشنگ و صحیح پیش بینی می کنید.

    • ناشناس

      توی بورس باید صبور بود. حرکت کلی بازار رو دید. اون ها هم مثبت میشن. همچنین یک پرتفوی متشکل از انواع گروه ها توصیه میشه. وقتی تک سهم باشی، همینطور مثل شما ناراضی خواهید بود

  • ناشناس

    خودرویی ها بیشترین حجم خرید تو چند هفته اخیر داشتن‌ الان هم رو مقاومت قیمت هاشون گیر کردن. فردا احتمالا با شکستن مقاومت مثبت خواهند بود

  • ناشناس

    خودرویی ها با توجه به قیمت پایین و اصلاح زیاد چند ماه اخیر بیشترین طرفدار رو دارن. امروز هم حمایت خیلی خولی ازشون شده . احتمالا فردا مثبت خواهند بود و تا هفته بعد باید منتظر عبور شاخص از مقاومت ۱۶۰۰ باشیم

  • h210

    دولت می‌خواهد بورس را با شاخص 2500000 به دولت بعد تحویل بدهد

  • ققنوس

    دوستان اگر چه خیلی جاها گفته شده و همه شنیدیم محدوده مقاومت شاخص عدد 1450.اما حواستون باشه حقوقیهای نامرد غافلگیر نکنند وقبل محدوده مقاومت و روز دوشنبه شبیخون نزنند.نمیخوام پالس منفی بدم، ولی دوشنبه خطرناکه.